Czy to nie wydech taki jak w Ogarze 200, tylko, że z okrągłym wylotem ?
Ogar 200 ma okrągły "wylot"...
Nie. to jest małe. śmieszne zarazem xD
Tego k60b to regulowałem każdą śróbką. Ten silnik to V50M czy V501M. Biegi ma w rączce? Ten silniczek ma szybsze przełożenia nie to co w komarku. Cała reszta jak w mojej Delcie. Tłumik to samo, puszka filtra, silnik, elektryka, lampa też oczywiście.
Wiesz że na tym module zapłonowym można zrobić kierunkowskazy bez akumulatora?
Nie wiem co z tymi ruskimi sprzętami bo moja Delta tak jak i ta Stella nie były od początku rejestrowane.
To takie z kabelkami to moduł zapłonowy czy jakaś czarna skrzynka?
Nie wiem skąd u ruskich takie zafascynowanie tymi elektronicznymi pudełkami, z Uaza wyrzuciłem z pięć i dalej jeździ.
Na tyle na ile Stella może być w ogóle ładna to...ładna
Od obrotów jest ta śrubka na klucz 8,w tym gazniku na ssaniu nie da się jezdzić,ono powinno sie wyłączyć po dodaniu max gazu, a przelewasz go aż paliwo wyleje sie z niego?? na ciepłym tez nie odpala bez psiknięcia zmywacza?
Te moduły były instalowane w każdym sprzęcie rosyjskim. W Rometach Mińskach też można to pudełeczko spotkać. Magneto w tym silniku jest takie jak w silniku 223 tyle że ma impulsator.
A ta z tyłu wystająca i zaślepiona rurka, odbyt taki, to po co?
Bo mi się kojarzy jak kiedyś dzieciom rodzice wsadzali (w rower oczywiście) kij od szczotki jak się jeździć uczyły. O takie coś:
Bartek, v50m, biegi w ręce. Kierunki chyba miała, ma przełącznik trzy stopniowy... a myślałem na początku że to dzwonek
podobny xd ale gaszenie na nim jest. Przełącznika świateł nie mam, same kabelki. Żarówka spalona była... wywaliłem, muszę gdzieś taką znaleźć. Ale podobna jak w Vespie to może podpasuję
(06-12-2013 23:12:57)LukaszzT1 napisał(a): [ -> ]Od obrotów jest ta śrubka na klucz 8,w tym gazniku na ssaniu nie da się jezdzić,ono powinno sie wyłączyć po dodaniu max gazu, a przelewasz go aż paliwo wyleje sie z niego?? na ciepłym tez nie odpala bez psiknięcia zmywacza?
Z tym ssaniem zabłysnąłeś... Wiem o tym, dlatego pisałem że cieżko jest. a i tak "odbija" tylko jak dam do końca manetki... śrubka na klucz 8? hmm, w kopułce jest taka, ale to od linki jest. mam tylko dwie na płaski śrubokręt... chyba :x Jutro popatrzę, i zdjęcie szczelę.
Przelewam, delikatnie sie poci, po dosyć długim czasie, ale sie poci i tez nie zapali. Myślałem że może stare paliwo, ale na nowym to samo. Jak juz odpali na zmywaczu to pochodzi. nawet fajnie, ale jakd am gazu do końca to ssanie "obija' i koniec z jazdy. nawet jak tą "pompkę" trzymam nie chodzi...
Jest przełącznik po lewej stronie na kierownicy. Lewo - krótkie chyba, środek wyłączone Prawo - długie. Po prawej stronie kierownicy jest wyłącznik. Ale nie rozkminiłem do tej pory po co wyłącznik 3 stopniowy WTF?
Kierunków to nie miało bo z przodu zamiast pomarańczowych odblasków były by kierunki.
Fajny sprzęcik i w nie najgorszym stanie tylko lampę dokupić na tył i git
Niby ta. W charcie jest ten sam beznadziejny pomysł...
Mi na razie zależy na zrobieniu gaźnika i świateł z przodu... Także ten. Ma jeździć po polu tylko
Mówiąc śruba na klucz 8 miałem na myśli tą na płaski śrubokręt którą też można przekręcić kluczem 8.Dodałeś zdjęcie gaznika na którym ją widać
Właśnie ją zobaczyłem
Sory!
Nie zwracam uwagi na takie szczegóły
A odbija ci to ssanie półautomatyczne jak dasz manetkę do końca ?