Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Gaźnik GM12F [poradnik]
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
W tym miejscu należy rozwiercić króciec w górną stronę. (tak jak pokazuje strzałka)
http://imageshack.us/photo/my-images/198/2kmc.JPG

Tak to ma wyglądać od boku...
http://imageshack.us/photo/my-images/191/vhiq.jpg

Z drugiej strony należy odrobinkę podciąć gaźnik (chodź może to nie być koniecznie) tak jak wskazuje strzałka i czerwona kreska. (chyba każdy łapie o co chodzi)
http://imageshack.us/photo/my-images/18/8vx2.jpg

Przy zakładaniu, należy potem zastosować taką dużą podkładkę... W innym przypadku gaźnik może się przestawiać!
http://imageshack.us/photo/my-images/837/fb7y.jpg

Dodatkowe zdjęcia poglądowe...
http://imageshack.us/photo/my-images/440/kfws.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/607/v4j9.jpg


Więcej modyfikacji nie jest potrzebne aby założyć gaźnik GM12F do Ogara 200. Nie potrzeba innej uszczelki, wystarczy oryginalna uszczelka gaźnika Jikov oraz ustawienie gaźnika tak, aby nie było przedmuchu.
Uprzedzam jeszcze, że możecie mieć problem śrubką na której jest ta duża podkładka... Może wam to zjeżdżać, ale po przytrzymaniu i dokręceniu ma być na swoim miejscu.

I od to cała magia założenia gaźnika GM12F w Ogarze 200... ^^
Mam nadzieję że nie będzie już więcej pytań takich jak:
"Jak założyłeś gaźnik komara do jawki??"

Dodam jeszcze, że silnik pracuje dużo lepiej niż na Jikov. (mowa tutaj o starym Jikov i starym GM12)

Dodatkowo:
- Łatwe przelewanie = odpalanie od kopa. Co w Jikov bywało różnie!
- Mniejsze spalanie! Z 3l spada poniżej 2,5l na 100km.
- Łatwiejsza regulacja gaźnika dzięki śrubie regulacji dawki paliwa.
- Brak wylewającego się paliwa po za gaźnik!
- Więcej miejsca po przez usunięcie rury, oraz całego oryginalnego filtra.
- Spadek mocy?? Nie odczuwalny, jeżeli jakikolwiek jest.

Zalecenia??
- Zrobić prostą osłonkę, lub zakupić osłonkę od filtra stożkowego na oryginalny filtr gaźnika. Aby podczas deszczowych dni nie dostawały się do gaźnika krople wody...
Dobre, chętnie zastosuję, bo wyciekające paliwo przez otwór filtru powietrza wkurza. Nie jest tego bardzo dużo, ale patrząc po podstawku jest zawsze trochę wilgotny.
No i lipa, zdjęcia padły, a ja nie wiem czy dobrze przykręciłem GM do króćca od jawki...

Może ktoś już to przerabiał, i powie mi, czy moje połączenie ma rację bytu?


Nie wiem co Bosz miał na myśli pisząc 'podcinanie gaźnika', ktoś coś wie?





Wyjmij przepustnicę, odkręć siatkę z tyłu i zajrzyj czy niema progu na łączeniu gaźnik - króciec.
Nie ma progu, ale wydaje mi się, że sam gaźnik w stosunku do króćca jest deko za nisko, oraz przydałoby się zrobić coś takiego, żeby był tak samo zakrzywiony jak jikov, tylko sam nie wiem jak to zrobić
(02-01-2016 15:54:44)Rafku napisał(a): [ -> ]Nie ma progu, ale wydaje mi się, że sam gaźnik w stosunku do króćca jest deko za nisko, oraz przydałoby się zrobić coś takiego, żeby był tak samo zakrzywiony jak jikov, tylko sam nie wiem jak to zrobić
Napisz po prostu do Bosza na facebooku. Wink
Czekam na jego odpowiedz, tymczasem chcialem sie was poradzic, moze ktos ma jakies doswiadczenie z tym tematem.
Jeśli wszystko w środku się ładnie pokrywa i nie ma progów na połączeniu, myślę że jest jak najbardziej ok i to ma prawo działać :F
Ano, jak napisał przedmówca.

Ale po co męczyć się z takim mikroskopijnym gaźnikiem?

Z fabrycznego można co nieco sensowniejszego osiągnąć, chociaż Kłejk mówi że mimo wszelkich jego niedoróbek (gaźnika, tak przynajmniej domyślam się...), jest to najcudowniejszy gaźnik w silniku 223...
Przekierowanie