09-12-2013, 22:57:31
Stron: 1 2
09-12-2013, 23:02:47
Nagrzej, włóż od tyłu kij od szczotki(bez skojarzeń ) taki żeby nie miał mało luzu i próbuj. Faktycznie dużo nie potrzeba.
10-12-2013, 00:17:12
no dobra im ciaśniej tym lepiej wiadomo wiem oco chodzi zeby nie zdeformować i nie przełamać ciekawe co bd sie działo z chromemmm ? :|
10-12-2013, 13:06:27
Równie dobrze można przedłużyć mocowanie. Nie mówię o spawaniu bo to strata oryginalnej części, ale można w miejscu gdzie tłumik powinien łączyć się z mocowaniem wsadzić blaszkę. Ja tak mam w Komarze bo innego tłumika to już nie dostane i puki co trzyma .
10-12-2013, 13:29:48
nie żadne blaszki nie wchodzą w gre włożyłem w to sporo kasy nie liczyłem ale tak z grubsza licząc 1 tyś wiec głupotą było by zrobić paździerz z blaszki. Będe grzał jak sie uda to ok. a jak nie to trudno coś trzeba kombinować dalej
10-12-2013, 14:43:21
(10-12-2013 13:29:48)Bartosz93 napisał(a): [ -> ]nie żadne blaszki nie wchodzą w gre włożyłem w to sporo kasy nie liczyłem ale tak z grubsza licząc 1 tyś wiec głupotą było by zrobić paździerz z blaszki. Będe grzał jak sie uda to ok. a jak nie to trudno coś trzeba kombinować dalej
Znaczy w Komarku to jest prawie nie widoczne, a w motorynce to faktycznie będzie słabo wyglądać nie pomyślałem . Tylko z tym grzaniem to może być taki problem że jak chrom nie spadnie to będzie brzydko wyglądać więc i tak źle i tak nie dobrze . Ale powodzenia życzę .
Stron: 1 2