01-12-2013, 19:41:44
01-12-2013, 19:49:25
Jak sądzę, mowa o Ogarze 200... Z mojego doświadczenia, w przypadku docierania lub gdy tłok jest dobrze dopasowany do cylindra (nie ma dużych luzów) to najlepszy jest 2P. Dlatego że kompresja i tak jest wystarczająca, a zmniejsza się tarcie...
Jeżeli zaś tłok ma znaczne luzy, to myślę że lepiej założyć 3P. Ogólnie, ja jeżdżę zwykle na tłokach 3P ale mam założone 2P. Dlatego że w moim pobliskim sklepie rzadko kiedy mogę dostać tłok na 2P. :/
Ale niech wypowiedzą się jeszcze inni... Co o tym sądzą.
Jeżeli zaś tłok ma znaczne luzy, to myślę że lepiej założyć 3P. Ogólnie, ja jeżdżę zwykle na tłokach 3P ale mam założone 2P. Dlatego że w moim pobliskim sklepie rzadko kiedy mogę dostać tłok na 2P. :/
Ale niech wypowiedzą się jeszcze inni... Co o tym sądzą.
01-12-2013, 19:57:36
Ja myślę tak samo jak Boszu. Mniejsze tarcie i ponoć większe obroty silnika ale nie jestem tego pewien. Ja na 60/4 też bd zakładał tłok 3 pierścieniowy z dwoma pierścieniami
01-12-2013, 21:59:39
a nie lepiej miec orginaly czeski tlok 2p??
01-12-2013, 22:04:05
(01-12-2013 21:59:39)Michal5500 napisał(a): [ -> ]a nie lepiej miec orginaly czeski tlok 2p??Przecież to to samo jakby mieć 3p na dwóch pierścieniach.
01-12-2013, 22:10:26
no tez prawda dzieki wam wgl fajnie ze istnieje te forum bo mozna zadac pytanie i ktos zawsze pomoże