Witam mam takie pytanie
jak wykryć silnik po remoncie czy jest 50 - 60 kupiłem go po remoncie ale nic się nie dowiedziałem. Z tego co wybadałem ma 3 biegi 1 dół góra luz 2 luz 3 i no zapitala aż się patrzy i teraz pytanie czy to 60 czy 50 cm ?? . Pozdrawiam
Skoro ma 3 biegi to nie jest to 023...
jak 3 biegowy to 019 jak już coś raczej to będzie 50 bo ta "pseudo" 60 to to samo co 50 ZMD
A mam pytanie
czy to gorszy silnik od 023 czy lepszy ??
według mnie lepszy i troszkę mocniejszy problem stwarza wodzik w tych silnikach ale jak się dobrze użytkowuje i dba o niego to nic się nie dzieje
tzn 019 jest do zajechania ?? ja na codzień nie daje mu tak w dupe tzn przepale go pośmigam chwile i do garażu.
i mam pytanie jak dodaje mu gazu do końca to tak jak by się mhm dziwnie
nie idzie tego wytłumaczyć
ale raczej nie będzie go trzeba do remontować
zalałem mu xceramizer tzn po puszczały smieringi więc zalałem i nie widać kapu oleju a świeca jest brunatna czyli ma dobre spalanie
dusi się ?? w motorynce jest super mieć 019 każdy silnik idzie zakatować ja się nie dba o niego
no tak jak by znaczy dodam gałke do końca no to tak lekko się dusi słychać tak jak by się srał czy jakoś tak
Może to być problem za dużo powietrza lub benzyny ?? czy to problem z ustawieniem iglicy ?/
wina gaźnika lub zapłonu albo ma za dużo benzyny a jak nie to powietrza a tak samo może mieć zapłon lekko przestawiony ale raczej wina gaźnika będzie wyczyść go i wyreguluj
ale chyba raczej nie zapłon bo by strzelał z gaźnika a nie strzela pali na dotyk.