29-11-2013, 13:50:17
Cześć. Mam na imię Adrian mam 18 lat i mieszkam w Nowej Soli(lubuskie). Starą motoryzacją interesuję się od dziecka moim pierwszym pojazdem z silnikiem był chiński quad 110ccm (nie był to zbyt udany pojazd po ponad roku został sprzedany) . Gdy zdawałem na kartę rowerową rodzice chcieli Mi kupić nowy skuter ale się nie zgodziłem powiedziałem im, że chcę stary motorower najlepiej Komarka. Początkowo miał być kupiony Komar z 1972 od mojego wujka ale był bałagan w papierach i mój tata się nie zgodził na niego. Jakieś 3 miesiące później (październik 2009) kolega wypatrzył na allegro Komara z 1983 za 300zł od pierwszego właściciela z papierami miał go kupić ale byłem szybszy i tak zaczęła się moja przygoda z Rometami. Później na złomie znalazłem Simsona SR2E z 1962 roku aktualnie gdy mam pieniądze staram się dokupywać do niego brakujące części. Następny był FIAT 126p kupiony w maju 2010. Kolejna była MZ Trophy 250 z 1971 roku, która była prezentem na zakończenie gimnazjum miał być Komar 2 z 1968 roku. Następnie przenosimy się do 2012, gdzie był wysyp pojazdów w czerwcu dostałem KMZ Dniepr MT-11, lipiec Ogar 205 1987 rok, który ze względu na brak papierów i krzywą ramę posłużył jako dawca części, sierpień Ogar 205 z 1989 też bez papierów skończył jak poprzednik. Z tym Ogarem zdobyłem też wrak Komara z 1976 z silnikiem Simsona M541 i zawieszeniem WSK Kos. Niestety nie byłem w stanie go uratować rama na dole nie istniała. Została nieudolnie robiona na motocykl żużlowy. W tym miesiącu dostałem Rometa Pegaza 750 z 1974 roku i Ogara 205 z 1987, obydwa są z papierami. Ze zdobytych części z dawców planuję odbudować Pegaza i przerobić trochę Ogara.
A teraz gratuluję wszystkim tym co to przeczytali.
A teraz gratuluję wszystkim tym co to przeczytali.