Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: silnik 017 czy 022 ? motorynka m1
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
mam pytanie na które nie moge znaleźć odpowiedzi mam juz wode z mózgu chodzi mi oto jaki silnik powinien być w motorynce m1 rok pr. 1980 pierwsza seria kupiłem ją z silnikiem 023 ale w równoległym czasie kupilem tez m2 pierwszej seri rok pr. 1981 z silnikiem 017 kwadraciak biegi w rączce, wiec zamieniłem m1 ma teraz 017 a m2 023 ale... teraz nie wiem czy m1 powinna mieć 017 czy 022 ? zna ktoś konkretną odpowiedz ?
Jakimś wielkim specem od motorynek nie jestem ale wydaję mi się że M-1 powinna mieć silnik 022 zamiast 017.
Gdzieś, ktoś, kiedyś podobno stwierdził, że jedyna różnica między tymi silnikami to puszka/zwężenie do rurki w ramie.

Nie potrafię zweryfikować tych informacji. Katalog części do M1 mówi o 017.
no mam wybity numer 017 i nie widze też różnicy 017 a 022 wiec dlatego nie mam pojecia. jak narazie nic nie robie przy m1 bo kończe m2 druga serie ale chciał bym zbierać juz informacje i cześci do remontu moze ma ktoś taką m1 pierwszej serii oryginalną i sie wypowie ?
W m1 byly fabrycznie silniki 022 i to ja jestem chyba od tego ztwierdzena ze rozni je tylko puszka/guma filtra bo taka jest prawda najlepiej jest zaspawac stare numery silnika i nabic nowe bo i tak silnik to czesc wymiena tak wiec nikt niezwroci na to uwagi Smile
(26-11-2013 01:14:40)mlodyfso napisał(a): [ -> ]W m1 byly fabrycznie silniki 022 i to ja jestem chyba od tego ztwierdzena ze rozni je tylko puszka/guma filtra bo taka jest prawda najlepiej jest zaspawac stare numery silnika i nabic nowe bo i tak silnik to czesc wymiena tak wiec nikt niezwroci na to uwagi Smile

Po co zmieniać numery na silniku?? Tym bardziej te oznaczające model? Bez sensu.
(26-11-2013 01:14:40)mlodyfso napisał(a): [ -> ]W m1 byly fabrycznie silniki 022 i to ja jestem chyba od tego ztwierdzena ze rozni je tylko puszka/guma filtra bo taka jest prawda najlepiej jest zaspawac stare numery silnika i nabic nowe bo i tak silnik to czesc wymiena tak wiec nikt niezwroci na to uwagi Smile

właśnie oglądałem fotki w google i widziałem twoje motorynki i zastanawiałem sie jak znaleźć z tb kontakt. wiec jak niczym sie nie różni tylko wybitymi numerami to jest okej chyba ze znajde karter z 022 to bym załozył bo i tak pewnie postoi sb jeszcze z rok zanim skoncze swoja m2
Jeśli planujesz 100% mega wychuchany oryginał, to oba silniki uważam za wystarczająco koszerne. Ewentualna zmiana to puszka/zwężka-w zależności od rodzaju Twojej ramy.
rama jak rama motorynka m1 pierwszej seri wiem tylko tyle ze w m3 jest taka zwezka itd. to oto chiodzi tak ?
Tak jest. Jeśli rama ma rurkę to uważam że tam powinien być wlot. Jeśli owej rurki nie ma-dajesz puszkę i jest fajnie.
no mam rame od m1 wiec rurki nie ma na pewno założe pomarańczową puszke tak jak to przystało na m1 Tongue a tak jeszcze dla jasności oznaczenia 017 i 022 to kwestia koloru puszki pomarancz lub szra czy to chodzi o ten króciec ? bo jak o króciec to przecież w m3 były silniki s-38 ?
Tak jest. Po mojemu sprawa jest prosta. Masz rurkę, robisz to:
http://i45.tinypic.com/50qgee.jpg
Nie masz, robisz to:
http://images01.olx.pl/ui/6/48/05/127713...-TANIO.jpg

Kolor ma tu drugorzędną rolę, acz te pomarańczowe mają fajniejszy klimatBig Grin
dokładnie oto mi chodziło ale z tym króćcem to silnik s-38 wiec w sumie nie wiem czym sie różnią te silniki 017 i 022 bo nie widziałem zeby kwadraty miały króćce ale ok. czyli co w katalogu m1 na 100% jest 017 ?
Daj maila to Ci wyślę katalog. 15MB waży
poszedł na pw
Stron: 1 2
Przekierowanie