400 można dać max moim zdaniem
Ale co moze być ze go muli na 2 biegu ciągłość umów jest wiec można go zarejestrowac
Jeśli papiery ok to moim zdaniem warto.
Mówił że umowy ma i można go normalnie zarejestrować ale na zdj widać ze ma stary dowód jeszcze
Stary dowód w niczym nie przeszkadza i tak w WK ci wymienią na nowy
Ja bym się skusił
Ma braki, ale 450 można rzucać.
A ja się pytam:czemu wszyscy mogą mieć tanie Charty w okolicy tylko nie ja? Spisek? Żydzi? Masoneria?
PRZYPADEK?
(23-11-2013 00:02:53)nie_mientki napisał(a): [ -> ]A ja się pytam:czemu wszyscy mogą mieć tanie Charty w okolicy tylko nie ja? Spisek? Żydzi? Masoneria?
PRZYPADEK?
Nie sądzę.
To jest wszystko
A poza tym tani Chart nie znaczy że jest tani. Mój mnie kosztował ponad 3 patyki.
Miałeś 3k to tyle w niego włożyłeś.
Ja miałem 200zł i za tyle kupiłem swojego T1.
To że jest warty więcej to inna sprawa
Nie mientki u mnie też drogie charty... ale inne okazje ogar 205 prawie za ok 50 zł, komar 2350 za free, tylko motorynkę przepłaciłem ale została mi jedna cenna rzecz z niej którą opyle i mi się zwróci. A do tego kupka części została.
Ja bym się nie zastanawiał tylko brał kase i jechał targować.
Ja bym brał na twoim miejscu,zawsze coś utargujesz.Poblem może tkwić w gaźniku,albo kompresja słaba.(błachostka)
Moim zdaniem to słabnięcie to wina cewki butelkowej. Wymiana jej załatwi sprawę słabnięcia i przerywania.
Jadę po niego w przyszłym tyg. Zaklepalem go do końca tyg a części do charta mam to sobie poradzę a do kolesia mam ok30km