Witam. Mam taki problem z moim Chartem:
od pewnego czasu nie potrafi osiagnac pelnej mocy(obrotow).
dławi się.. z gaźnika nie strzela. powiedzcie mi co to moze byc???
Gaźnik do regulacji, sprawdzi czy nie ciągnie lewego powietrza przy gaźniku
a moze to byc wina zle ustawionego zapłonu??
Naj pierw sprawdz czy na łączeniach masz szczelność i regulacja gaźnika. Jak nic nie da to zapłon.
Pomierz rezystancje cewek, wyczyść gaźnik i wyreguluj
Musi pomóc, obstawiam że na innej świecy sprawdziłeś
ja powiem tak gażnik w pierwszej kolejności wyczyśc jęsli to nie pomoże to ustaw zapłon w romecie ogarze 205 jest 3 mm przed gmf a w charcie chyba podobnie sprawdz i ustaw a jak to nie da rady to kondensator
(22-11-2013 23:34:56)rafik7332 napisał(a): [ -> ]ja powiem tak gaźnik w pierwszej kolejności wyczyśc jęsli to nie pomoże to ustaw zapłon w romecie ogarze 205 jest 3 mm przed GMF a w CHARCIE CHYBA PODOBNIE i ustaw a jak to nie da rady to KONDENSATOR
Wyjdź i nie wracaj tu
POGRUBIĘ CI BŁEDY I MYŚL CZEMU TAK JEST A NIE INCZEJ
(22-11-2013 23:34:56)rafik7332 napisał(a): [ -> ]ja powiem tak gażnik w pierwszej kolejności wyczyśc jęsli to nie pomoże to ustaw zapłon w romecie ogarze 205 jest 3 mm przed gmf a w charcie chyba podobnie sprawdz i ustaw a jak to nie da rady to kondensator
Jak chcesz w elektronicznym zapłonie ustawić zapłon jak w zapłonie z przerywaczem ? Bo nie kumam.
chart ma o ile pamiętam 2,5mm przed GMP
(22-11-2013 23:39:05)Mysiu napisał(a): [ -> ] (22-11-2013 23:34:56)rafik7332 napisał(a): [ -> ]ja powiem tak gażnik w pierwszej kolejności wyczyśc jęsli to nie pomoże to ustaw zapłon w romecie ogarze 205 jest 3 mm przed gmf a w charcie chyba podobnie sprawdz i ustaw a jak to nie da rady to kondensator
Jak chcesz w elektronicznym zapłonie ustawić zapłon jak w zapłonie z przerywaczem ? Bo nie kumam.
Regulujesz ten zapłon na podstawie zgrania kreski na magnecie z kreską na impulsatorze
A jak dokładnie to nie chce mi się tłumaczyć bo Ci zbytnio nie potrzeba
Kiedy ustawisz tłok tak, aby znajdował się 2,5mm [+-0,2mm] przed Górnym Martwym Punktem (GMP), wtedy kreska przy literce "L" na magnecie ma się idealnie zgrać z zakończeniem strzałki odlanej na obudowie impulsatora.
Tyle ustawiania jeżeli chodzi o zapłon Charta.
ina swicaspradzona a nawet 3.i nic nie pomoglo
Sprawdź korek baku, i wyczyść kranik ale ja raczej obadał bym tłok i cylinder
A wiec tak:
zapłon ustawiony idealnie
kranik czysciutki
Chart nie przerywa ale dalej nie jedzie wiecej niz 40km/h
poprostu jest slabszy niz byl
co robić????