Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Przerywa
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Sprawdź, pierścienie, ciśnienie sprężania najlepiej Smile A nagaru nie ma??
PS. Obstawiam porysowany cylinder Wink
Zmierzyć ciśnienie sprężania. Chart i 40km/h to naprawdę muł totalny.

Silnik pracuje cicho, czy może zaczęło coś w nim "grać" tj dzwonić/trzaskać? Ten spadek mocy nastąpił nagle?
Czy na biegu neutralnym możesz wkręcić silnik do końca, czy może też ma problemy?
Jak masz czym, to nagraj krótki filmik, może łatwiej będzie ustalić przyczynę.

PS. Teraz wiem, że ojcu się nie przewidziało i ktoś faktycznie w Siemianowicach prócz mnie ma Charta, tyle, że niebieskiego :F
Z mierzyłeś rezystancje cewek?
Big Soft..to napewno ja:-)
chodzi tak samo troche pierscienie sie odzywaja ale tak jak zwykle
na luzie mozna do konca bez problemu
wlasnie ciezko az jezdzic bo lekka gorka i trzeba dawac na 2-gi bieg
cylinder niedawno szlifowany(3 szlif)
Na jakim tłoku zrobiłeś szlif może, masz ten długi czyt. od komar
A dotarłeś silnik?
stawia na świecę albo coś z gaźnikiem :-P
(23-11-2013 19:41:15)Oggórek napisał(a): [ -> ]A dotarłeś silnik?

WTF? Od kiedy to silnik się dociera??
chyba ktos tu zartuje.....cylinder wporzadku orginalny od nowosci czyli od 1989r......3 szlif i jak niby dotrzec silnik!!!!
Miałem podobny problem z moim Chartem w październiku po kilku dniach postoju nie miał mocy jadąc, na postoju pięknie się wkręcał, niestety na 3 nie chciał przekroczyć 40km/h a im dłużej jechał tym gorzej po kilometrowym odcinku drogi jedwo na jedynce jechał do przodu. Nic nie pomoglo wymienianie świec gaźników itp.Okazało się że hamulec w tylnym kole złapał i nie odbijał cały czas jechałem z lekko zaciągniętym hamulcem.
Wystarczyło wyczyścić rozpierak przesmarować i motorek złapał pełen zakres mocy.
Sprawdź hamulec tylnego koła.
Stron: 1 2
Przekierowanie