Razem z kumplem z forum (rometogar205rr) kupiliśmy sb na współę rometa 50 t1 po kapitalnym remoncie silnika (dezamet 023). Komarka trzeba tylko dopicować wizualnie i baja papiery ma OC wszystko opłacany... wszystko będzie elegancko wyczyszczone i malowane rama piaskowana raczej kolorek raczej jasny zielony-groszkowy i czarne niektóre elementy typu osłona na łańcuch. Foty mam na FB jest wiśniowy kolor nie oryginalny pomalowany pędzlem.
Jest już rozebrany w tygodniu będą przygotowania do malowania i zakup farby
Silnik tylko wyczyścić dokupić głowicę i tak wszystko już jest. Jeszcze są mi potrzebne puszki boczne te małe na 2 strony. Przy automacie na tym wałku do wajchy od biegów jest dziwny frez jakiś gruby jest 10 tych ząbków pierwszy raz takie coś widzę spotkał się ktoś z takim czymś??? Jeśli tak to napiszcie co jest grane i czy macie taką wajchę z takim frezem
Jak ktoś w czymś może pomóc to pisać... Sorki ale fotek nie wrzucam bezpośrednio jeśli ktoś chce są na facebooku
Teraz tylko malować, składać, dopracować niektóre rzeczy i cieszyć się z jazdy
Jak możesz to podaj chociaż link z fb do zdjęć.
Ile zaplaciliscie za niego?
Probowaliscie uruchomić silnik?
Wychodziły takie automaty pod koniec produkcji , frez i nózkę mają jak w charcie, nic nadzwyczajnego
(11-11-2013 21:26:29)Dawid.xD napisał(a): [ -> ] (11-11-2013 21:13:14)romecik1998 napisał(a): [ -> ]Foty:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2...=1&theater
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2...=1&theater
Cena tajna
Silnika nie uruchomialiśmy wolimy później albo jak już będzie w wyremontowanej ramie ale wszystko chodziło do końca zresztą wygląd o tym mówi...
Aham tak powiadasz Karol??? A masz taką wajchę??? Bo ja mam ale z drobnym frezem...
U mnie się wyświetla : Zawartość chwilowo nie dostępna
U mnie działa.
Jeśli ktoś ma:
-wajchę od biegów do charta
-głowice z mocowaniem do ramy
-puszki boczne małe
-gumę na zbiornik ta obwódkę
To niech napiszę i da znać
Nie można normalnie dać linku do zdjęcia, tylko do zasranego fb? Masakra. Prawym na obrazek i kopiuj adres/url grafiki.
Ma ktoś z was te części?
Prace wrą... już szlifujemy i czyścimy
Jak na razie szlifujemy... Mamy ogarnięty ten automat zapłon się ładnie suszy aby nie było wilgoci coś przeskakiwało w wypychaczu sprzęgła rozbieramy a tam nie ma tego stworzonka.... Co jest tak nacięty. Nwm czy można go kupić jak nie to Sb dorobie i mam pytanie jakiej to ok jest długości? i z jednej strony musi być nacięty a z drugiej musi mieć ten dołeczek delikatny co nie?
Za parę dni skompletuje wszystko co potrzebne do silnika i go złożymy jeszcze pierścionki nowe kupimy i głowica będzie nie długo a więc cały silnik będzie złożony jeszcze go ładnie wyczyścić i wypolerować i bajka
a do szlifowania została jeszcze rama i felgi i niektóre małe rzeczy do dopracowania ale jest git ogarniamy powoli potem malowanie i składanie. Aha siedzenie zostało dane do obszycia. Silnik raczej będzie regulowany i odpalany w ramie bo tak to trochę lipa.... w imadle... Ale prace łądnie idą nam...
http://allegro.pl/romet-komar-ogar-kadet...45237.html
Wajcha od biegów to jest zwykła Rometowska podobna do Chartowskiej.
Wpiszesz wajcha romet gruby frez i ci wyskoczy.
PS. W imadle mi się lepiej regulowało jak w ramie
Lepszy wgląd do zapłonu jest.
Chcesz to mam głowicę z uchem i pare pierdół do 023, wal PW.
Dziwnym trafem znalazłem materiał na ten popychacz i co jest najlepsze to wymiary są idealne takie jakie muszą być tylko jednego nie jestem pewien czy to wcięcie musi być tak głębokie jak jest szeroka ta płetwa w którą ten popychacz wchodzi czy jak? Zapłon się ciągle ładnie suszy może być na grzejniku nie?