Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: tłok
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Wiem że niektórym zawracam głowę... ale chodzi mi oto żeby nic nie przerabiać za bardzo.... Proszę o pomoc czy tłok od simsona , lub hondy dio będą pasowały do Charta?? jak to zrobić po kolei powoli bez pospiechu Smile pzdr
Kliknij tutaj...
(04-11-2013 15:57:12)nie_mientki napisał(a): [ -> ]kolejność alfabetyczna, kto nie znajdzie ten ciapaBig Grin
Tak będzie pasować Tongue
A co tam tłumaczyć napewno lepiej od Hondy Dio niż od Simsona, podkładka pod cylinder 2mm, głowica np od Simsona najlepiej DDR-owska, no i szlif cylindra by się przydało zrobić chyba że masz cylinder 40mm to tłok znajdziesz Big Grin Lecz pamiętaj że jeżeli masz oryginalny cylinder to szlifujesz go bo najmniejszy wymiar tłoka od DIO to 39mm Big Grin
czyli bez szlifu nic nie da rady więcej ogarnąć?? Sad
Do używanego cylindra idealnie nowy okrągły tłok ? Kompletnie mija się to z celem. Jeśli ma to być dobrze spasowane powinieneś zrobić szlif pod konkretny tłok, który powinieneś posiadać już w momencie zanoszenia cylka do szlifu w zakładzie który się tym zajmuje Big Grin Co do tych tłoków z dio to martwi mnie trochę jak z ich jakością... Komplet takiego tłoczka na Allegro bez przesyłki to ok 20-30 zł, więc czy za tą cenę można się spodziewać czegoś lepszego od "dedykowanej" chińszczyzny do Chartów bądź Komarków ?
To że chińskie to nie znaczy że zaraz jest najgorszej jakości, jakoś tłoki do chinolów kosztują 20 zł z pierścieniami, zabezpieczeniami i tuleją, i spokojnie można zrobić kilka dobrych tysięcy Smile
Tłoki od Dio i tak są o wiele lepsze od tych do Komarów itp. Opcje masz takie:
-tłok od Dio, rozmiary od 39 mm wzwyż, przeróbki: podkładka 2 mm pod cylinder
-tłok od MTX/MBX, rozmiary od 39 mm wzwyż, pasuje bez przeróbek
-tłok od Simsona, rozmiary od 38 mm wzwyż, przeróbki: podkładka 5 mm pod cylinder
-tłok od AM6, rozmiary od 40 mm wzwyż, przeróbki: podkładka 2 mm pod cylinder.
kupiłem nowe pierścienie i jest jak narazie ok nawet jak sie nagrzeje mam pytanie ile km trzeba docierać?
niby 500, ale jak do 1000-1500 dojedziesz to bedziesz mial pewnosc ze dotarty Smile i wachluj prędkością bo jak caly czas 20 bedziesz jezdzil to straszny muł później bedzie Smile
(14-11-2013 16:40:04)skalpel155 napisał(a): [ -> ]niby 500, ale jak do 1000-1500 dojedziesz to bedziesz mial pewnosc ze dotarty Smile i wachluj prędkością bo jak caly czas 20 bedziesz jezdzil to straszny muł później bedzie Smile

ale mu chodziło o docieranie pierścieni a nie tłoka pierścieni i cylindra, Z tego co pamiętam to coś ok 100-200 km
samych pierścieni się nie dociera :F
(11-11-2013 23:14:22)Lagoon napisał(a): [ -> ]Tłoki od Dio i tak są o wiele lepsze od tych do Komarów itp. Opcje masz takie:
-tłok od Dio, rozmiary od 39 mm wzwyż, przeróbki: podkładka 2 mm pod cylinder
-tłok od MTX/MBX, rozmiary od 39 mm wzwyż, pasuje bez przeróbek
-tłok od Simsona, rozmiary od 38 mm wzwyż, przeróbki: podkładka 5 mm pod cylinder
-tłok od AM6, rozmiary od 40 mm wzwyż, przeróbki: podkładka 2 mm pod cylinder.

a do tłoka od Dio nie trzeba dawać głowicy od simsona ?
(14-11-2013 21:28:37)motoryniarz123 napisał(a): [ -> ]
(11-11-2013 23:14:22)Lagoon napisał(a): [ -> ]Tłoki od Dio i tak są o wiele lepsze od tych do Komarów itp. Opcje masz takie:
-tłok od Dio, rozmiary od 39 mm wzwyż, przeróbki: podkładka 2 mm pod cylinder
-tłok od MTX/MBX, rozmiary od 39 mm wzwyż, pasuje bez przeróbek
-tłok od Simsona, rozmiary od 38 mm wzwyż, przeróbki: podkładka 5 mm pod cylinder
-tłok od AM6, rozmiary od 40 mm wzwyż, przeróbki: podkładka 2 mm pod cylinder.

a do tłoka od Dio nie trzeba dawać głowicy od simsona ?
Trzeba trzeba Wink
nie dociera sie? to wsadz nowe pierscienie i zapodaj ogień na tłok to zobaczysz ;]
Jak chcesz wiedzieć co i jak z tłokiem od DIO to śledź mój temat o Charcie a tam wszystko będziesz miał wyjaśnione :F
Przekierowanie