Witam, wczoraj założyłem chromowane pierścienie do komarka i powiem wam że lepiej chodzi niż na zwykły jeszcze nie jeździłem na V-max bo chcę aby się dobrze dotarł ale zwiększyła się moc. Pierścionki zakupiłem w Lublinie!
Chrom zwiększa moc?! Może lepiej się świeci ? Przecież to logiczne. . .
Gratulacje! I co w związku z tym mamy zrobić?
Co dają chromowane pierścienie? To chyba nie ma znaczenia czy chrom czy nie chrom.
Z tego co słyszałem to chrom jest twardszy i się wolniej ściera czy coś takiego,mogę się mylić wiec nie wyskakiwać ze ch*ja wiem itd.
Ejj, wiem czemu jest silniejszy. Bo ma nowe pierścienie!
Człowieku. ..
Jest trochę różnica chrom ponoć lepszy tak mi gościu powiedział w sklepie ale i droższy
Podnieść cylinder i upewnij się czy ten chrom nadal tam jest
pierścienie chromowe były zakłądane w niemczech do simsonów ja sam miałem takie to tłok był bialutki wgl nie ścierają sie są najlepsze
co racja to racja
Cienka powłoka chromu zwiększa odporność na ścieranie. Kosztem zwiększenia kruchości, co po zamontowaniu martwić już nie powinno.
BTW
Kuzyn mówił że znalazł w pracy kawał wielkiego pręta z żeliwa sferoidalnego i spróbuje wytoczyć turbo pierścienie do Komarka. Zrobi się jakiś testowy silnik, zobaczymy co one warte
I co ciekawe: ON PRACUJE W LUBLINIE. Ale szał, Lublin światową stolicą pierścieni do Rometa.
Mam pytanie gdzie ty te pierścienie kupiłeś?
(09-11-2013 23:53:31)fosa napisał(a): [ -> ]pierścienie chromowe były zakłądane w niemczech do simsonów ja sam miałem takie to tłok był bialutki wgl nie ścierają sie są najlepsze
Nie chromowe a chromowane mistrzu.
w Lublinie przy rynku, wiesz gdzie dworzec PKS to pod drugiej stronie tam jest sklep motoryzacyjny.