Witam juz dziś pisałem o tym problemie na forun ale usunał mi się niewiem czemu.... Chciałbym dowiedzieć się pewnej rzeczy skoro trudno dostać oryginalny tłok ZMD do Charta to czy opłaca się włożyć tłok od sima??? czy bede musiał robić szlif cylindra??? jeżeli założe go nie będzie żadnych negatywnuch skutków??? co po kolei robić? jak postępować? Proszę o pomoc Pozdrawiam!
"Tematy założone niechlujnie, z licznymi błędami ortograficznymi, niezrozumiałe oraz takie których nazwa nie sugeruje problemu, np: "pomocy", "iskra", "co robić" zostaną usunięte bez wcześniejszego powiadomienia."
Czerwoną czcionką na górze strony. Temat do kosza, do trzech razy sztuka
Witam serdecznie. Miałem podobny problem, a że jestem z okolic Bielska zakupiłem tłok,pierścienie,sworzeń (które pasują z rometa koszt całości to 22zł ) w jednym z sklepów w Bielsku. Efekt jest pozytywny, trzeba docierać ok. 200 km (bez szlifu). Chart zyskał na mocy
Mam nadzieję że pomogłem.
P.S. Z tego co wiem tłok nie jest chiński
lecz wykonany z materiału (aluminium) , który jest używany w produkcji części motoryzacyjnych w Andrychowskiej fabryce (nazwy niestety nie pamiętam). Pozdrawiam
oki oki parmezan ale od czego ten tłok był????
mają jakąś stronę internetową???
Według mnie to jest to dziadostwo
Jak chcesz mieć oryginalny tłok to szukaj go, a nie Ci się spieszy tym bardziej że idzie zima i mniej się jeździ
PS. Na GG Ci pisałem co możesz zrobić aby mieć dobry tłok, ale bez szlifu się nie obejdzie