08-11-2013, 14:00:00
08-11-2013, 14:00:00
08-11-2013, 14:15:14
Ten uchwyt wygląda jak by był nieoryginalny bo nie ma mosiądzu na spawie.
08-11-2013, 14:35:47
hehe
bądź pewny że te mocowania sa oryginalne
widocznie mocowania silnika były bez mosiądzu.
no chyba, ze masz 230 z silnikiem Simsona i w twoim jest inaczej ?
o oryginalności swiadczy chociażby numer ramy, tylne zawieszenie które jest odwrotne oraz osłona lancucha odwrotna niż np. w sztywniaku.
bądź pewny że te mocowania sa oryginalne
widocznie mocowania silnika były bez mosiądzu.
no chyba, ze masz 230 z silnikiem Simsona i w twoim jest inaczej ?
o oryginalności swiadczy chociażby numer ramy, tylne zawieszenie które jest odwrotne oraz osłona lancucha odwrotna niż np. w sztywniaku.
08-11-2013, 14:41:06
Powodzenia w odbudowie Czekam na efekty z pracy
08-11-2013, 15:40:55
Spawy jednak wyglądają dość świeżo, ale cóż.
08-11-2013, 15:44:38
Nawet jak świeżo wyglądają i są to co z tego ?
Nie wolno spawać pojazdów ?
Nie wolno spawać pojazdów ?
08-11-2013, 16:02:53
(08-11-2013 14:15:14)kanilox napisał(a): [ -> ]Ten uchwyt wygląda jak by był nieoryginalny bo nie ma mosiądzu na spawie.
Gdyby ktoś rzeźbił nieoryginalny uchwyt, to nie bawiłby się zapewne w pierdołę pod tytułem "mocowanie pompki".
Będzie cacy oryginał?
08-11-2013, 16:03:35
będziesz miał dużo roboty
08-11-2013, 16:16:14
(08-11-2013 15:40:55)Latos napisał(a): [ -> ]Spawy jednak wyglądają dość świeżo, ale cóż.
dzięki Błażej
... cóż mogę napisać
jest to forum i każdy ma prawo do swojego zdania.
Ja wiem jednak swoje i nawet jeżeli spawy sa poprawione to na pewno robil to ktos kto dobrze sie na tym znal, a komar jest w 200% oryginalny
dlatego denerujace sa komentarze ludzi w stulu kanilox-a i stwierdzenie, ze mocowania nie sa oryginalne. zazdrośc ??
(Tak kanilox numer ramy tez przebiłem, a oslone łańcucha wczoraj zrobiłem z papieru. )
w każdym normalnym kraju ludzie dopingowali by kogos kto chce zainwestować pieniądze i to naprawde duże pieniadze w to żeby jeden z pierwszych motorowerow wrocil na drogi i cieszyl oko przez wiele lat, ale w Polsce najlepiej jest od razu kogos krytykować
Może się myle, ale wasze komentarze odebrałem w taki sposób, ze lepiej by było wywieź ta rame na złom niż ja naprawiac ??
tak "nie_mientki " komar ma wrocic do oryginalu i będzie w niebieskim kolorze (barwa zachowala się na lampie w miejscu mocowania) czyli takim jak wyszedł z fabryki
08-11-2013, 16:22:53
Liczę na obszerną relację z remontu i trzymam kciuki!
08-11-2013, 16:25:15
Fajny komar a dokładnie jaki tam powinien być silnik?
08-11-2013, 16:43:07
http://www.oldtimery.com/forum/download/...&mode=view
To chyba jest SR2...albo SR1... na simsonach się nie znam
To chyba jest SR2...albo SR1... na simsonach się nie znam
08-11-2013, 17:05:16
Napisałem że tak wygląda bo nie ma mosiądzu na spawie, i nie wiem co w tym takiego że cię to obraziło. A to że sobie numer przebiłeś itp to sobie sam dopowiedziałeś, nie wiem po co.
08-11-2013, 17:23:23
A gdzie ten silnik i reszta? To ja se kupie rame od harleya i bede cwaniaczyc na wsi ze mam harley a przyjdzie co do czego to zostanie sama rama
08-11-2013, 17:31:13
(08-11-2013 17:23:23)mlody191 napisał(a): [ -> ]A gdzie ten silnik i reszta? To ja se kupie rame od harleya i bede cwaniaczyc na wsi ze mam harley a przyjdzie co do czego to zostanie sama rama
hahahahahahaha
".. ja se kupie "
to "se" kup