Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Komar 230 Simson
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
witam
Po bardzo długich poszukiwaniach spełniłem swoje największe komarkowe marzenie Tongue:F
Do mojej kolekcji 230 (3 sztuk) dołączył komar 2 3 0 z silnikiem Simsona.

Ten uchwyt wygląda jak by był nieoryginalny bo nie ma mosiądzu na spawie.
hehe
bądź pewny że te mocowania sa oryginalne Cool
widocznie mocowania silnika były bez mosiądzu.
no chyba, ze masz 230 z silnikiem Simsona i w twoim jest inaczej ?Smile
o oryginalności swiadczy chociażby numer ramy, tylne zawieszenie które jest odwrotne oraz osłona lancucha odwrotna niż np. w sztywniaku.
Powodzenia w odbudowie Smile Czekam na efekty z pracy Smile
Spawy jednak wyglądają dość świeżo, ale cóż.
Nawet jak świeżo wyglądają i są to co z tego ?

Nie wolno spawać pojazdów ?
(08-11-2013 14:15:14)kanilox napisał(a): [ -> ]Ten uchwyt wygląda jak by był nieoryginalny bo nie ma mosiądzu na spawie.

Gdyby ktoś rzeźbił nieoryginalny uchwyt, to nie bawiłby się zapewne w pierdołę pod tytułem "mocowanie pompki".

Będzie cacy oryginał?
będziesz miał dużo roboty
(08-11-2013 15:40:55)Latos napisał(a): [ -> ]Spawy jednak wyglądają dość świeżo, ale cóż.

dzięki Błażej

... cóż mogę napisać
jest to forum i każdy ma prawo do swojego zdania.
Ja wiem jednak swoje i nawet jeżeli spawy sa poprawione to na pewno robil to ktos kto dobrze sie na tym znal, a komar jest w 200% oryginalny
dlatego denerujace sa komentarze ludzi w stulu kanilox-a i stwierdzenie, ze mocowania nie sa oryginalne. zazdrośc ??
(Tak kanilox numer ramy tez przebiłem, a oslone łańcucha wczoraj zrobiłem z papieru. )
w każdym normalnym kraju ludzie dopingowali by kogos kto chce zainwestować pieniądze i to naprawde duże pieniadze w to żeby jeden z pierwszych motorowerow wrocil na drogi i cieszyl oko przez wiele lat, ale w Polsce najlepiej jest od razu kogos krytykować Undecided


Może się myle, ale wasze komentarze odebrałem w taki sposób, ze lepiej by było wywieź ta rame na złom niż ja naprawiac ??

tak "nie_mientki " komar ma wrocic do oryginalu i będzie w niebieskim kolorze (barwa zachowala się na lampie w miejscu mocowania) czyli takim jak wyszedł z fabryki
Liczę na obszerną relację z remontu i trzymam kciuki!
Fajny komar a dokładnie jaki tam powinien być silnik?
http://www.oldtimery.com/forum/download/...&mode=view

To chyba jest SR2...albo SR1... na simsonach się nie znamBig Grin
Napisałem że tak wygląda bo nie ma mosiądzu na spawie, i nie wiem co w tym takiego że cię to obraziło. A to że sobie numer przebiłeś itp to sobie sam dopowiedziałeś, nie wiem po co.
A gdzie ten silnik i reszta? To ja se kupie rame od harleya i bede cwaniaczyc na wsi ze mam harley a przyjdzie co do czego to zostanie sama rama
(08-11-2013 17:23:23)mlody191 napisał(a): [ -> ]A gdzie ten silnik i reszta? To ja se kupie rame od harleya i bede cwaniaczyc na wsi ze mam harley a przyjdzie co do czego to zostanie sama rama

hahahahahahaha
".. ja se kupie "
to "se" kup
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie