Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: [Komar] gaznik gm 12 a 13
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Takie pytanie jak załoze do silnika 019 3 biegowego gaznik gm 12 ale z dyszami od 13 to bedzie w miare mocny?
Moc będzie taka sama raczej nie odczuwalna będzie więcej chyba palił i nie ma wielkiej różnicy w dyszach od gm 13 a 12
będzie tak samo jak na gm 13
Zmiana gaźnik wiąże się z większym zużyciem paliwa, a raczej samym gaźnikiem nic nie zdziałasz.
ja jednak myślę że do 3 biegowego 019 , to jakiś sens ma , gdyż jak wspominał Tomek jest tam większa komora korbowa i może to być dobra podstawa pod zwiększenie osiągów. Może i będzie palił więcej, ale jak chcesz mieć moc to taka jest tego cena. W Chartach ludzie z fabrycznych 14 mm dają Bingi 17, i bez żadnych modyfikacji szybciej im śmigają, także możesz próbować. Masz do tego lepsze warunki, niż przy innych słabszych silnikach 023, 017 itp.
Komora jest mniejsza, i jest większy stopień sprężania Wink
wiedziałem że coś pokręce :F
To nic nie zmieni między gaźnikiem GM12F a GM13F nie ma wielkiej różnicy
W 019 komora korbowa jest chyba taka sama (nie mierzyłem nigdy)- jedyne co jest mniejsze to szkodliwa pojemność komory korbowej uzyskana przez zastosowanie pełniejszych przeciwwag wału. A co do stopnia sprężania, Tomasso94, mógłbyś mi wytłumaczyć w jaki sposób jest on w tym silniku zwiększony? Głowica jest taka sama, tłok też, skok wału także bez zmian, chyba że się mylę? A co do tuningu, czytałem gdzieś że do rometa (zwykłe silniki, nie chart) pasuje cylinder z tłokiem od kosiarki dezamet 70cc. Nie próbowałem, ale może warto coś nad tym pomyśleć.
Przekierowanie