witam czy da sie wymienić ten uszczelniacz (simering? i jaki jest jego wymiar) od strony iskrownika bez rozpoławiania silnika?
Oczywiście że tak. Demontujesz cały zaplon wraz z magnetem, potem bierzesz płaskiego śrubokręta, podwadzasz simer i wychodzi. Potem nowy simer smarujesz smarem lub olejem i delikatnie przez rurke nabijasz w karter.
Najlepiej koniec rurki owinąć taśmą izolacyjną w tedy będziemy mieli pewność że nie przedziurawimy simeringa.
ok dzięki
a jaki jest jego rozmiar?
a zresztą pisze na simeringu
Poco go smarem okładać
?
By go uszczelnić i lekko mógł wejść.
po pierwsze trzeba zdjąć kapę (pokrywę magneta ) później zdjąć magneto i iskrownik i wydłubać stary uszczelniacz i odtłuścić gniazdo na uszczelniacz , a na koniec najlepiej wkleić uszczelniacz na klej do łożysk by lepiej było uszczelnione i na koniec wszystko złożyć i odpalić moto
a może by jeszcze poczekać aż wyschnie?
^ ale dobrze gada polać mu