Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: silnik simsona s50 w ogarze 205
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam , tematów podobnych było już sporo , a więc od dawna nad tym myślałem , ale postanowiłem podjąć większe kroki niż tylko gdybanie . Chcę kupić silnik od simsona s50 (nie piszcie że lepiej kupić 4 biegowy lub 3 z simsona s51 [koszty większe niż cena romet] więc s50) . Chciałbym się dowiedzieć jak z zamocowaniem tego silniczka wiem że trzeba przyciąć górną tuleje karterów , wiem również że bez wachacza z ogara 200 sie nie obejdzie , ale nwm co z hamulcem tylnym ? Simson ma zębatke zdawczą z praej a romet z lewej . Jak macie jakie pomysły co dohamulca i wiecie dokładnie jak dokłanie z mocowaniem silnika piszczcie . A i uprzedzam komenty "zostaw ogara w oryginale i kup sobie simsona , anie będziesz bawił sie w wiejski tunnig" Postanowiłem to zrobić ponieważ
-ogar jest bez papierów na tzw. "pola"
- i tak oryginalny zbytnio nie jest (rama 2 razy spawana , zbiornik inny , silnik z komara 3 z biegami w manetce , mimo że po remoncie to v-max 35)
Tam sie żadnych tulejek nie przycina. Trzeba dociać karter ale wtedy zrobisz w nim dziure, chyba że sprobujesz z 2 stron
(01-11-2013 12:33:49)Mikiss21 napisał(a): [ -> ]Witam , tematów podobnych było już sporo , a więc od dawna nad tym myślałem , ale postanowiłem podjąć większe kroki niż tylko gdybanie . Chcę kupić silnik od simsona s50 (nie piszcie że lepiej kupić 4 biegowy lub 3 z simsona s51 [koszty większe niż cena romet] więc s50) . Chciałbym się dowiedzieć jak z zamocowaniem tego silniczka wiem że trzeba przyciąć górną tuleje karterów , wiem również że bez wachacza z ogara 200 sie nie obejdzie , ale nwm co z hamulcem tylnym ? Simson ma zębatke zdawczą z praej a romet z lewej . Jak macie jakie pomysły co dohamulca i wiecie dokładnie jak dokłanie z mocowaniem silnika piszczcie . A i uprzedzam komenty "zostaw ogara w oryginale i kup sobie simsona , anie będziesz bawił sie w wiejski tunnig" Postanowiłem to zrobić ponieważ
-ogar jest bez papierów na tzw. "pola"
- i tak oryginalny zbytnio nie jest (rama 2 razy spawana , zbiornik inny , silnik z komara 3 z biegami w manetce , mimo że po remoncie to v-max 35)

Nie wiem czy pomyślałeś o tym co napisałeś :F . Wahacz od ogara 200+ koło i już masz hamulec I Zębatkę W ogarze 200 zębatka jest tak jak w simku po prawej stronie ...
(02-11-2013 11:17:32)Stasiek napisał(a): [ -> ]
(01-11-2013 12:33:49)Mikiss21 napisał(a): [ -> ]Witam , tematów podobnych było już sporo , a więc od dawna nad tym myślałem , ale postanowiłem podjąć większe kroki niż tylko gdybanie . Chcę kupić silnik od simsona s50 (nie piszcie że lepiej kupić 4 biegowy lub 3 z simsona s51 [koszty większe niż cena romet] więc s50) . Chciałbym się dowiedzieć jak z zamocowaniem tego silniczka wiem że trzeba przyciąć górną tuleje karterów , wiem również że bez wachacza z ogara 200 sie nie obejdzie , ale nwm co z hamulcem tylnym ? Simson ma zębatke zdawczą z praej a romet z lewej . Jak macie jakie pomysły co dohamulca i wiecie dokładnie jak dokłanie z mocowaniem silnika piszczcie . A i uprzedzam komenty "zostaw ogara w oryginale i kup sobie simsona , anie będziesz bawił sie w wiejski tunnig" Postanowiłem to zrobić ponieważ
-ogar jest bez papierów na tzw. "pola"
- i tak oryginalny zbytnio nie jest (rama 2 razy spawana , zbiornik inny , silnik z komara 3 z biegami w manetce , mimo że po remoncie to v-max 35)

Nie wiem czy pomyślałeś o tym co napisałeś :F . Wahacz od ogara 200+ koło i już masz hamulec I Zębatkę W ogarze 200 zębatka jest tak jak w simku po prawej stronie ...

Dobra ale mechanizm hamulca w 200 przechodził przez rame więc sam wachacz by nie wystarczył , trzeba by było jakąś rurkę przyspawać do ramy 205
(03-11-2013 13:29:29)Mikiss21 napisał(a): [ -> ]
(02-11-2013 11:17:32)Stasiek napisał(a): [ -> ]
(01-11-2013 12:33:49)Mikiss21 napisał(a): [ -> ]Witam , tematów podobnych było już sporo , a więc od dawna nad tym myślałem , ale postanowiłem podjąć większe kroki niż tylko gdybanie . Chcę kupić silnik od simsona s50 (nie piszcie że lepiej kupić 4 biegowy lub 3 z simsona s51 [koszty większe niż cena romet] więc s50) . Chciałbym się dowiedzieć jak z zamocowaniem tego silniczka wiem że trzeba przyciąć górną tuleje karterów , wiem również że bez wachacza z ogara 200 sie nie obejdzie , ale nwm co z hamulcem tylnym ? Simson ma zębatke zdawczą z praej a romet z lewej . Jak macie jakie pomysły co dohamulca i wiecie dokładnie jak dokłanie z mocowaniem silnika piszczcie . A i uprzedzam komenty "zostaw ogara w oryginale i kup sobie simsona , anie będziesz bawił sie w wiejski tunnig" Postanowiłem to zrobić ponieważ
-ogar jest bez papierów na tzw. "pola"
- i tak oryginalny zbytnio nie jest (rama 2 razy spawana , zbiornik inny , silnik z komara 3 z biegami w manetce , mimo że po remoncie to v-max 35)

Nie wiem czy pomyślałeś o tym co napisałeś :F . Wahacz od ogara 200+ koło i już masz hamulec I Zębatkę W ogarze 200 zębatka jest tak jak w simku po prawej stronie ...

Dobra ale mechanizm hamulca w 200 przechodził przez rame więc sam wachacz by nie wystarczył , trzeba by było jakąś rurkę przyspawać do ramy 205

ściągasz stopke i już masz Wink
Przekierowanie