Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Zestaw- Almot
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Powiem tak : lepiej zrób szlif swojego starego cylindra, kup oryginalny zmd tłok i pierścienie i wyjdzie ci taniej a na pewno korzystniej jakością
Tylko u mnie w Łodzi jest problem ze zrobieniem szlifu. Słyszałem, że te zestawy Almot, nie są takie złe, a na pewno lepsze od połowy wystawionych na allegro. Poza tym przy 60 ccm Romecik będzie odrobinę mocniejszy czyż nie? Poza tym chciałem się zapytać, czy tłok będzie puchł czy nie? I czy muszę dokupić nową głowicę?
A ja powiem tak, mój kolega kupił taki zestaw i dobrze go dotarł (max 30 km/h przez 500km) i nie narzeka. Po zamontowaniu zwiększyła się elastyczność silnika i v-max .
A co z głowicą? Muszę kupić nową, czy ta poprzednia od 50ccm może być?
Kolega kupił zestaw z głowicą to nie wiem, ale podobno jest bardziej roztoczona
(25-10-2013 23:25:24)Romet_Pegaz napisał(a): [ -> ]A co z głowicą? Muszę kupić nową, czy ta poprzednia od 50ccm może być?

A w wczym to przeszkadza jak zalozysz starą? Zalezy czy była splanowana czy nie... Jak juz chcesz kupywac ten zestaw to powinienies zalozyc tez lepsza glowice wtedy wszystko sie dobrze dotrze Wink

Ale... jak nie masz innej głowicy na starej tez da rade latac
Nwm ale podobno tłok tłucze o głowicę.
Głowica była ogólnie wymieniana, nie była planowana.
Głowica może zostać stara.
(25-10-2013 23:35:55)pawel_2540 napisał(a): [ -> ]Nwm ale podobno tłok tłucze o głowicę.

Jak tłucze to daj 2 podkładki Wink
Ja mam taki cylinder. Docierałem go 300km przy v-max 30km/h. Cylinder chodzi bez zarzutów już przez ponad 2 lata.
Głowica może być stara.
Ja mam zestaw almotu do silnika S38. Docierałem 100km i chodzi jak marzenie.
W drugim Komarku mam tylko tłok almot, cylinder został stary po szlifie. Tutaj tłok mi czasem puchnie.
Tak, jak napisałeś w pierwszym poście, najlepsza jakość to nie jest, ale i tak lepszy od chińczyków.
Przekierowanie