Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: zaslepka w rozpolowionym silniku
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
witam posiadam silnik z komara sztywniaka rozpolowilem go i zobaczylem luzna zaslepke co z nia zronic wsadzic i zaklepac delikatnie miejsce zaznaczone na zdjeciu
Ona nie jest chyba potrzebna do prawidłowego działanie silnika.
a nie bedzie tam mi ciek olej
Ta tulejka jest na wylot? Jeżeli tak to jednak jest potrzebna Wink spróbuj ją normalnie włożyć i docisnąć.
Ta tulejka jest do tego simeringa.
ta tulejka co jest nizej jest do tego zimeringa a zaslepka jest zaznaczocza i otwor do ktorego przychodzi w otworze jest tylejka mosiezna tam przychodzi chinka zrobie dokladniejsze zdjecie i dodam
włoż ją i zaklep po prostu karter po rogach możesz też dać tam rochę silikonu
witam taki tez zamiar mialem z tym silikone Smile dodam zdjecia na pierwszym zdjeci jest strona od ktorej wchodzi chinka a na drugiej zaslepka ktora sama wypadla
Palił Ci olej widzę mocno silnik Big Grin Ja na twoim miejscu bym to zrobił tak że wbił tą zaślepkę i dał do zaspawania, jednak jak nie spawasz sam lub nie masz spawacza ALU w okolicy to POXIPOLEM bym to zakleił i by było jak nowe Smile
Tak się kończy jazda na mixolu
(27-10-2013 09:41:30)Stachu.G napisał(a): [ -> ]Tak się kończy jazda na mixolu

Dokładnie, albo mixol :F Co jak co ale takiego syfu w komorze korbowej jeszcze nie widziałem Big Grin
Lepiej ją zaklepać Wink Lub zalepić poxipolem dobry klej dużo rzeczy nim lepiłem Big Grin
chłopaki odkupilem takiego komarka i rozebralem go na czesci teraz za silnik sie wziolem jak mowicie ze palil olej to znaczy ze pierscienie chyba przepuszczaja bo innej opcji nie mam co mam robic z tym pomozecie ?? lozyska byly zapieczone jakim syfem przeczyscilem i sie kreca luzow odczuwalnych nie ma wiec chyba tylko nasmaruje smarem i spowrotem nabije ale co dalej szlif cilintra nowy tlok i pierscienie ???

pomocy i pozdrawiam
Nie, to że palił olej to znaczy, że simering od strony sprzęgła padł albo nawet uszczelka między karterami.

PS Chodzi o olej ze skrzyni biegów.
Oszczędzać na łożyskach jest to najgłupsze co może być i co z tego że nie ma luzu jak były zapieczone to raczej się je wymienia a nie nabija na nowo. Przykład składam silnik od np. Rometa i potrzebuje łożysko to ide na złom stare zapieczone łożysko które nie ma luzu i korzystam z niego czy może kupuje nowe z górnej półki za 15zł MAX ? Pamiętaj jeżeli łożysko odmówi posłuszeństwa to silnik do rozpołowienia jest Big Grin

PS to jest 2T a nie 4T więc tak jak Wojtek pisze albo simer albo uszczelka pierścienie puszczające dają spadek mocy Big Grin
Szlif cylindra nowy tłok i pierścienie dają Ci większą moc. Oczywiście jeżeli stary był w fatalnym stanie Tongue
Przekierowanie