23-10-2013, 19:19:37
Elo, jaki powinien być luz między tłokiem a cylindrem.
Bo kupiłem cylinder do szlifu i 60/4/3 do tego dostałem tłok na drugi szlif, nie wiem jakiej jest firmy ale ma dość grube ścianki, pisze na nim 41,45. No i nie wiem z jakim luzem zrobić szlif żeby się nie zacierał ale jednocześnie nie stukał.
Czytałem że dla silników lekko wysilonych powinno być 5-6 setek.
No ale nie wiem.
W motorynce też mam wysilony silnik i zrobiliśmy 5 setek, jak było lato to było dobrze ale jak się zrobiło zimniej to zeczeło się zacierać.
Bo kupiłem cylinder do szlifu i 60/4/3 do tego dostałem tłok na drugi szlif, nie wiem jakiej jest firmy ale ma dość grube ścianki, pisze na nim 41,45. No i nie wiem z jakim luzem zrobić szlif żeby się nie zacierał ale jednocześnie nie stukał.
Czytałem że dla silników lekko wysilonych powinno być 5-6 setek.
No ale nie wiem.
W motorynce też mam wysilony silnik i zrobiliśmy 5 setek, jak było lato to było dobrze ale jak się zrobiło zimniej to zeczeło się zacierać.