05-10-2011, 14:29:03
napisze wam co glosi moja madra ksiazka na ten temat:
-kluczyk stacyjki ustawiony niewlasciwie
-doplyw paliwa zamkniety
-brak paliwa w zbiorniku
-gaznik nie byl przelany
-silnik zalany paliwem na skutek naciskania zatapiacza plyaka zbyt duza liczbe razy przy goracym silniku
-dysza gaznika zanieczyszczona
-kran lub przewod paliwa zanieczyszczone
-za slaba iskra na siwecy na skutek niewlasciwego odstepu elektrody swiecy zaplonowej lub przerywacza
-nadpalone lub zaolejone styki przerywacza
-kondensator lub cawka zaplonowa sa uszkodzone
-przepalony rezystor (opornik) przeciw zakluceniowy koncowki przewodu wysokiego napiecia (W/N)
jak cos nie jasne to pisac w temacie lub na pw
jak pomoglem to kliknij "POMÓGŁ"
Bezwzględny zakaz kopiowania materiału
-kluczyk stacyjki ustawiony niewlasciwie
-doplyw paliwa zamkniety
-brak paliwa w zbiorniku
-gaznik nie byl przelany
-silnik zalany paliwem na skutek naciskania zatapiacza plyaka zbyt duza liczbe razy przy goracym silniku
-dysza gaznika zanieczyszczona
-kran lub przewod paliwa zanieczyszczone
-za slaba iskra na siwecy na skutek niewlasciwego odstepu elektrody swiecy zaplonowej lub przerywacza
-nadpalone lub zaolejone styki przerywacza
-kondensator lub cawka zaplonowa sa uszkodzone
-przepalony rezystor (opornik) przeciw zakluceniowy koncowki przewodu wysokiego napiecia (W/N)
jak cos nie jasne to pisac w temacie lub na pw
jak pomoglem to kliknij "POMÓGŁ"
Bezwzględny zakaz kopiowania materiału