Ahahahhahha, czemu to sie tak nisko kreci? hahahhaha
Zapewne ma nisko ustawione Obroty????!!
Ok fajnie dzięki za pomoc. Jak nie masz nic do dodania to się nie odzywaj. A tak do innych.. Co sądzicie o tym schemacie?? Taśma- Potencjometrem się ustawia obroty na filmiku koleś miał niskie ustawione i tyle ale jak sobie dam np: Odcinke przy 10-11tyś to będzie lepiej...
Przeprasam bo zaksztusilem sie. ten zlom sie do 11k kreci?
Wiesz nie kręci się do 13-14tyś
http://www.youtube.com/watch?v=T6ZEwcXwEpo Nie wierzysz?
(17-10-2013 23:35:06)Taśma napisał(a): [ -> ]Przeprasam bo zaksztusilem sie. ten zlom sie do 11k kreci?
Złom?!?!?!?! Ile Ci poleci Ten twój Ogarek 200?! 60km/h? I się cieszysz. A ten mój ''Złom'' Poleci 70-80 a nawet i 90 jak ma z wiatrem.. NIe wiesz nie jeździłeś to się nie wypowiadaj...
Jak dla mnie to ten obrotomierz jest jakiś walnięty. Zobacz sobie nawet na yt jak słychać 11k obrotów i porównaj ze swoim... Do takich prędkości kręcą wyczynowe dwusuwy, a nie ten silnik.
Oczywiście że 90km/h, ja widziałem tłok który właśnie był po prędkości 90km/h. Kolega wracał ze szkoły 110 4t, jechał na full obrotach i miał pewnie z 90k/h. Jak wiadomo, w tych cylindrach nie ma kanałów no ale stało się tak że podczas jazdy pierścień jakimś cudem podszedł pod tłok i możecie się domyślać jak to zaczęło hamować
Żeby wyjąć ten tłok, trzeba było użyć młotek i przecinak
Dodam że silnik był nowy z allegro i był dodarty
A co do tematu, to taki bajer fajny jest. Ale wątpię żeby dało się ustawić odcinkę przy 11k.
No silnik 110 ale wątpię,że ma tan cuś wincy niż 50.Znam osiągi 110:-)
A seryjnie te motorki odcięcia nie mają?
Ja mam odcinkę ( ten moduł ), ustawiony i odcina przy 11k
fajny bajer, nic poza tym.
Moim "ogarkiem" osiagnalem 93. takze... nie pierdol.
Patent stary jak świat i podobno działa (od razu uprzedzam pytania - nie w module Charta nie działa
).