04-10-2011, 20:16:09
04-10-2011, 20:34:33
wiedzialem ze kiedyc pojawi sie taki temat
rozumiem ze chodzi o polski silnik
no wiec tak muszisz :
-sposcic olej (od spodu silnika jest tak sroba odkrec ja a olej wyleci)
-odkrec kape od strony sprzegla
-nastepnie musisz wyjac zawleczki sprzegla (najlepiej jest wcisnac ta blaszke i wtedy wyjda one latwiej)
-nastepnie musisz rozebrac sprzeglo (powyciagac te wszystkie rarcze TYLKO NIE POMYL KOLEJNOSCI)
-nastepnie odkrecasz ta srobke co jest w koszyku sprzegla wciagasz to co ona trzyma czyli wielowpust i koszyk sprzegla
i juz masz simera na wierzchu teraz wystarczy go jakos wydlubac czyms malym pozniej wbic nowy simer i poskladac wszystko
tylko nie zapomnij zeby przed wlaniem oleju (ja bym nalal nowy a nie ten stary) przykrecic korka oleju czyli tej sroby od spodu silnika
rozumiem ze chodzi o polski silnik
no wiec tak muszisz :
-sposcic olej (od spodu silnika jest tak sroba odkrec ja a olej wyleci)
-odkrec kape od strony sprzegla
-nastepnie musisz wyjac zawleczki sprzegla (najlepiej jest wcisnac ta blaszke i wtedy wyjda one latwiej)
-nastepnie musisz rozebrac sprzeglo (powyciagac te wszystkie rarcze TYLKO NIE POMYL KOLEJNOSCI)
-nastepnie odkrecasz ta srobke co jest w koszyku sprzegla wciagasz to co ona trzyma czyli wielowpust i koszyk sprzegla
i juz masz simera na wierzchu teraz wystarczy go jakos wydlubac czyms malym pozniej wbic nowy simer i poskladac wszystko
tylko nie zapomnij zeby przed wlaniem oleju (ja bym nalal nowy a nie ten stary) przykrecic korka oleju czyli tej sroby od spodu silnika
04-10-2011, 21:10:54
Simera bardzo dobrze wyjmuje się wkretem wkrecasz mocno w simera a potem wyrywasz kombinerkami
05-10-2011, 00:31:25
Korek spustu można wkręcić na taśmę teflonową, lub na silikon jeśli nie ma uszczelki.
Tarcze można wyjąć wszystkie razem bez rozklejania, wtedy się nie pomylą.
Tarcze można wyjąć wszystkie razem bez rozklejania, wtedy się nie pomylą.