Siemaka czy warto jest kupować wał do Charta w stanie Bdb o przebiegu ok 4kkm, cena to 55zł ? Aha uprzedzam pytanie kup nowy, nie kupię nie ufam nowym wyrobom
Jeżeli nie ma luzu góra-dół i czopy są w dobrym stanie wraz z gwintami, to czemu nie? Można ewentualnie mając nowy sworzeń, dorobić tulejkę i spasować to razem jak należy, i powinno grać. Ja tak zrobiłem z nowym rzemieślniczym wałem i po 11 tys jest jak nowy w co do teraz ciężko mi uwierzyć, ale tak po prostu jest
Tylko że ty stosujesz dodatki do paliwa wydłużające żywot a mój silnik o czymś takim nie słyszał i nie czuł czegoś takiego ale jak będzie trzeba to poczuje
Zobaczymy ile twój wytrwa wał
Oby jak najdłużej
Jak dotrwa do 20 tys to i tak będzie bardzo dobrze, a zanosi się na to, że problemów z takim wynikiem nie będzie
no to zobaczymy
Jakoś mnie ciągnie tylko do ZMD i niczego więcej
Znajomemu wał dotrwał 35k przebiegu ale luz już był taki że strach było jeździć
Mój wał nie wiem ile ma przejechane dokładnie, ja zrobiłem na nim powyżej 3k i z tego co wiem nic sie nie dzieje. W czasie remontu silnika robiłem tulejke na korbie, po za tym nic bo wał był ok. Kup raczej sie opłaca
A więc panowie wał zostaje dzisiaj zamówiony tylko niech kolega się pokaże na GG
Chłopak zrobił mnie w *** nie odzywał się, a jak się odezwał to dostałem komunikat że wał sprzedany
A więc co myślicie o tym wale ? niby jest "nowy" ale klin już jak widać zakładany
Cena nie jest jakoś specjalnie wysoka szczególnie że ciężko dostać wał ZMD do Charta
http://allegro.pl/wal-nowy-romet-chart-2...40254.html
Tylko jest mały problem sprzedawca nie podał nr telefonu aby się skontaktować z nim :/