Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Komar 2350 Kaniloxa
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Elo, tak jak powiedziałem tak zrobiłem, pojechałem po tego komara o którego pytałem czy warto (http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthrea...id=19401). No i byłem tam, zadzwoniłem do tego sprzedawcy i powiedział że tam jego rodzice wszystko wiedzą, no to zadzwoniłem do bramy i otwarła jakaś starsza babcia, powiedziała że mamy wejść, przyprowadziła nas do komara, wyciągaliśmy go z chlewika no i oglądaliśmy, nie wyglądał on najlepiej ale nic nie było co by nie było widać na zdjęciach, odpaliliśmy go i na początku nie chciał chodzić bo był zimny, po rozgrzaniu wsiadłem na niego i się przejechałem, zaskoczyła mnie bardzo długa jedynka na której jedzie się całkiem szybko. No i mój tata mówi jej że w takim stanie to 300 złotych to max, ona na to że jej syn powiedział 400 i tyle, więc zadzowniliśmy do niego i zgodził się na 300 zł więc podpisałem umowę itp, wyprowadziliśmy go na ulice i się przejechałem, i powiem że charakterystyka jazdy jest całkowicie inna niż na stelli, przede wszystkim obroty silnika są dużo mniejsze ale jednocześnie te niskie obroty są duże mocniejsze. Potem zapakowaliśmy go do auta i odbyło się bez rozkręcania koła czy czegoś.

Link do ogłoszenia: http://tablica.pl/oferta/romet-komar-76r...a868fb7afd

Jest kilka rzeczy do wymiany, między innymi siedzenie i opony ale ogólnie wszystko działa, światła, licznik, hamulce.

No to tyle, teraz zdjęcia.
















Komentujcie, piszcie czy się opłacało albo coś innego.
Ładny komarek, podoba mi się, szkoda że ma 023 a nie s38 ale 023 też dobre Smile
Te Komary wyglądają okropnie na czarnych ramach. :F

Silnik będzie S38 czy ten zostawiasz?
Gratuluje zakupu czekam na efekty końcowe Powodzenia Smile Big Grin
No ładne 2350 będziesz zmieniał silnik na s38? Smile
Dzisiaj już zrobiliśmy parę rzeczy
- Skasowany luz na tylnim kole
- Dokręcone szprychy
- Wymiana zębatki zdawczej
- Dokręcenie i wymiana dwóch śrub tylnej zębatki.
- Dolanie paliwa Smile


(12-10-2013 11:07:10)Artur napisał(a): [ -> ]Te Komary wyglądają okropnie na czarnych ramach. :F

Silnik będzie S38 czy ten zostawiasz?

Też mi ta rama się nie podoba, ale co zrobić.

Silnik nie będę wymieniał, bo ten jest w całkiem dobrym stanie, brak luzów, nie huczy tylko małe obroty maksymalne, szczególnie po przesiadce ze stelli która miała obroty o 50% wyższe.




A i zauważyłem się jest bardzo wąska kierownica, chyba ją ktoś skrócił.
Ta kierownica jest z roweru.
(12-10-2013 16:57:16)Recanion napisał(a): [ -> ]Ta kierownica jest z roweru.
Chyba tak.
Pewnie w tym tygodniu będę podróżował po złomnicach za oponami to może też jakaś kierownica się znajdzie.

A i dzisiaj byłem na krótkiej przejażdżce z licznikiem satelitarnym i byłem na jednej ulicy która ma długi odcinek lekko z górki i zmierzyłem prędkość, okazało się że komar na równym jedzie 40 a z górki 50, to inaczej niż stella która jedzie na prostym 35 a z górki 50
Ciekawego masz tego komara Big Grin Przydały by mu sie jeszcze białe manetki Tongue
(13-10-2013 10:26:12)MrF4k napisał(a): [ -> ]Ciekawego masz tego komara Big Grin Przydały by mu sie jeszcze białe manetki Tongue

Białe są bardzo drogie, ale będę miał takie w drugim komarze.


Powiem wam że jazda na tym komarze jest całkiem przyjemna, niestety jest też dość męcząca przez ściąganie w lewo, i małą kierownice, będzie trzeba to naprawić w najbliższym czasie.
I też po krótkiej jeździe myślę że pedały naprawdę by się przydały bo przy ruszaniu pod górkę trzeba się mocno odepchnąć, a tak to wystarczyło by pedalnąć.

Ten komar tylko zaostrzył mi apetyt na robienie mojego drugiego komara.

A i przed kupnem miałem plan sprzedać go bez dokumentów albo na części, ale puki co to raczej odejdę od tego planu.
No remontuj tego sztywniaczka,a tak to ten nawet fajny.Tongue
Byłem dzisiaj na 4 złomnicach za kierownicą, oponami albo innymi ciekawymi rzeczami, niestety jedyne co znalazłem to silnik do jawy 250. Jutro prawdopodobnie jedziemy sprzedać złom na tą dużą złomicę, a samej mojej miedzi jest gdzieś za 40 zł więc pewnie sobie coś tam wybiorę, przedostatnio były opony do komara ale wzięliśmy tylko jedną, bede też szukał kierownic, może będzie jakaś ciekawa z rowera.

A i właśnie, taki pomysł mnie napadł czy nie było by fajnie z mojego komara zrobić replike sporta bo i tam mam siedzenie do wymiany to mógłbym kupić te cienkie. Co o tym myślicie?
Niezly pomysl. Na twoim miejscu zrobilbym to samo. Ale niech sie reszta wypowie na ten temat. Tongue
Takie sobie zdjęcie z dzisiejszej przejażdżki


Odkryłem że po zatkaniu otworu w ramie gdzie jest wsysane powietrze silnik lepiej chodzi, pomyślałem że ma za mało paliwa, ale nie ma więcej regulacji żeby zwiększyć stosunek paliwa do powietrza więc wymieniłem gaźnik na GM13F rozwiercony do 14,5 i chodzi teraz lepiej.
Komar jest sprawny i wcześniej dużo nim jeżdziłem, teraz już mniej bo nie mam tabliczki.
Mam w nim pewien problem z którym nie umiem sobie poradzić, polega on na tym że przenie koło jest przechylone na jeden bok, i jeszcze bardziej się przechyla przy skręcaniu, zrobiło się tak po wymianie opony z łysej na normalną, reszta jest ok.

Ale dobra, trochę mnie zastanawia przyszłość tego komara, mam kilka opcji i nie jestem pewien którą wybrać.
Mogę go pozostawić w takim stanie jak jest (ale i tak muszę wymienić mu tłumik i sprężyny przedniego zawieszenia bo jego pójdą do sztywniaka)
Mogę go wyremontować czyli piaskowanie, malowanie, wymiana części, itp (nie wiem czy warto bo koszt to może być gdzieś 500zł a i tak oryginalnego silnika nie mam)
Mogę go rozebrać na części i trochę sprzedać i trochę zostawić (za sam silnik mogę wziąść spokojnie 150 zł)
Mogę go sprzedać tak jak jest na allegro (chciałbym dostać min 300 zł)
Może mi posłużyć do wykonania mojego projektu elektrycznego rometa.
Stron: 1 2
Przekierowanie