Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: polski czy czeski silnik
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
ja polecam 223 nie psuje sie czeskie dobre nowsza technologia , i jeste mniej zawodne , bierz czeski silnik kreci więcej obrotów na sekundę i jest dużo szybszy
(08-10-2013 22:26:19)Taśma napisał(a): [ -> ]Ale miętki jak sam powiedziałeś, w sezonie robisz 300km. więc to jest nic. Jak byś nim jeździł na codzień to byś tak nie chwalił raczej.

Jak bym jeździł na co dzień to nie na Romecie. A jeśli już na Romecie to byłby to rower.

Faktem jest że jeżdżę mało. Ale faktem jest też, że jedyne co zrobiłem w silniku to ustawienie automatu(dwukrotne) i wymiana zawleczek(raz). Przez trzy lata, jak małe te przebiegi by nie było, to nie narzekam.
Ja bym brał 019.
(08-10-2013 22:32:22)mikolaj.lukasik napisał(a): [ -> ]czeski silnik kreci więcej obrotów na sekundę
A to niby wyznacznik czego?
Przekłada się to na większą prędkość chociażby. No i chyba na elastyczność silnika.
223 bardzo popularne i wiele osób moze powiedzieć że po dokładnym przeglądzie i remoncie jest niezawodne. 019 słuchałem z wielu opowiadań że siadały skrzynie i te automaty były h*jowe ale to też trzeba umieć machać nogą w 019 nic na siłę ja bym brał 223
przecież masz przykład z mojego ogara mój ma silnik jawa 223 jak jest dobrze zrobiony to jest niezawodny i zawsze nim dojedziesz i wrócisz dokąd chcesz bierz ogar 200 jak chcesz jeździć a jak chcesz się wlec za ogarem 200 to możesz kupić 205 albo rometa z 019 ale i tak poleciłbym ogara 200 jest lepszy
(08-10-2013 22:40:00)Taśma napisał(a): [ -> ]Przekłada się to na większą prędkość chociażby. No i chyba na elastyczność silnika.

A to mnie chłopaki zadziwiają.
Czyli jak mojego Uaza kręcę do (powiedzmy) 3500 obr/min, to Jawa lepsza bo do 7k się rozkręci?

Mylisz obroty silnika z przełożeniami, które faktycznie mają wpływ na prędkość.

Co do elastyczności(przebieg mocy i momentu), to mi wydaje się że jest lepsza w silnikach wolnoobrotowych.
noto tak sobie poczytał i chyba będę brał 223 czeski
Bierz czeski. Dalej zajedziesz, ale nie zakisisz.
Zasada brzmi-masz Ogara 200, nie kisisz.
Miętki, wyższe obroty większa prędkość. No kurde, u mnie nawet widać to. Wyżej się kręci i jedzie więcej.
Okej, do pewnego momentu będzie ciągnąc jak głupia przez wyższe obroty, ale do czasu jak się przełożenia nie skończą.

Co do elastyczności, to na pewno doładowane są bardziej elastyczne Big Grin
ale ogólnie ja się nie znam.
weż przecież możesz mojego zobaczyć kiedy chcesz w końcu to jest różnica 2 ulic tak daleko jest przyjechać i zobaczyć i pojeździć ?
(08-10-2013 22:56:31)Taśma napisał(a): [ -> ]Miętki, wyższe obroty większa prędkość. No kurde, u mnie nawet widać to. Wyżej się kręci i jedzie więcej.

Ale tylko w przypadku tego samego silnika i tego samego przełożenia.

Porównywanie dwóch różnych silników na płaszczyźnie określonej prędkości obrotowej silnika to jak tańczenie o architekturze.
(08-10-2013 23:03:00)nie_mientki napisał(a): [ -> ]
(08-10-2013 22:56:31)Taśma napisał(a): [ -> ]Miętki, wyższe obroty większa prędkość. No kurde, u mnie nawet widać to. Wyżej się kręci i jedzie więcej.

Ale tylko w przypadku tego samego silnika i tego samego przełożenia.

Porównywanie dwóch różnych silników na płaszczyźnie określonej prędkości obrotowej silnika to jak tańczenie o architekturze.

No w sumie racja.
Stron: 1 2
Przekierowanie