Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Dusi się/dławi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam. Mam problem z wyregulowaniem mojego ogara 200(po remoncie, wszystko czyściutkie i sprawne). A więc wypisze objawy:
-zapala od pierwszego kopa
-wolne obroty są perfekcyjne ale gdy odkręcę manetke to zaczyna się dusić
-nie ma mocy na w sumie każdym biegu(wiem bo mam ich 4 sztuki i żadna inna tak słabo nie "jeździ")
Moje próby zapobiegawcze:
-wymieniłem kondensator ,cewkę(założyłęm z innego dobrze jeżdżącego)
-dałem o rowek niżej iglice (myślałem że za moło paliwa)
-zapłon 2mm przed GMP
-tłok almot gotowany w oleju z 10 razy i raczej nie powinien puchnąć
-lewego powietrza nie łapie (kompresja bdb)
-wydech czyściutki
Proszę doradźcie mi co mam zrobić z tym zaczarowanym ogarem bo już nie mam siły ani nerwów na niego!!!Huh
Może już gaźnik wyrobiony.
Jeździłeś bez filtra ?
Dostaje powietrze ?
Kranik czysty ?
Raczej w gaźniku nie ma co się wyrobić. Ale mój i tak jest w dobrym stanie.
Kranik czysty(paliwo leci, założony filtr paliwa więc widać).
Bez filtra powietrza jeszcze nie próbowałem.
a kompresja jest? może gdzieś lewe powietrze ciągnie
No wlasnie kompresja jest, sprawdzałem.
Wykręć trochę śrubkę od powietrza. Może gaźnik łapie ci lewe powietrze?
To ta po lewej stronie od śròbki do regulacji obrotów?
nie ta śrubka ze sprężynką tylko normalna ona jest po lewej stronie plaski śrubokręt
przecież to ogar 200 tam nie ma regulacji powietrza a swoją drogą zapłon ustaw na 3 mm do tego zrób bardzo malutką przerwe na świecy i przeczyść gaźnik i musi chodzić Tongue
Właśnie nie wiedziałem o co chodzi z tą śrubką.Zrobię tak jak napisałeś fosa, zobaczymy co z tego wyniknie.
Dzięki wszystkim za zainteresowanie sprawą.
A to przepraszam znów mój bład w niedoczytaniu.
ustaw zapłon na 0,3 będzie lepiej chodził a to że ma lepszą kompresje to nic nie znaczy jak masz nieszczelną puszkę z filtrem albo gume to będzie brał powietrze bokiem albo luźny gaźnik na szpilkach
marwerick 0,3 mm to chyba na platynkach zapłon musi być na 3 mm
Znaczy tak ogólnie to w "książce serwisowej" jest napisane, że zaplon powinien być ustawiony na 2 mm przed GMP a przerwa w najwyższym punkcie krzywki 0.3
ja w komarach, jawkach ustawiałem zawsze na 3 mm jakoś mam zaufanie do tego Smile
Stron: 1 2
Przekierowanie