Witam. Posiadam komara 2 z 1972 roku i mam pewien problem, mianowicie komar jedzie jakieś 15 km/h zarówno na jedynce i dwójce. czy to możne być oznaka ze silnik jest zatarty?
Nie zatarty.
Jakbys go zatarł to byś miał problem go wogóle odpalić.
Przy zatarciu tłok zostaje w jednej pozycji i trudno go ruszyć.
(03-10-2013 16:13:39)Mysiu napisał(a): [ -> ]Nie zatarty.
Jakbys go zatarł to byś miał problem go wogóle odpalić.
Przy zatarciu tłok zostaje w jednej pozycji i trudno go ruszyć.
Nie zawsze
ja raz zatarłem i jakoś odpalał z pychu i ledwo jechał
tłok może stać zaraz po zatarciu jak silnik jest ciepły w chwili ściśnięcia
Jak ci pierścienie wyłamie to nie jest tak kolorowo
Zrób remont silnika kolego, idzie zima i jest na to czasu dużo.
A odpala na popych,czy z kopa jak z kopa to za którym ??.Może to być oznaka że zaczyna się zacierać(miałem tak nie raz)a na luzie wkręca się na max obroty ??
Ja radze tak:
Ściąg głowice wraz z cylindrem i sprawdź stan Pierścieni, tłoka, Cylindra. Sprawdź czy wał się lekko obraca. Być może wystarczy wyregulować zapłon, Gaźnik. Ja tak miałem w Komarze że jechał ledwo 5km/h na 1 jak i na 2. Ustaw Zapłon, Gaźnik. Zmień świece. Wymień kabel, Kondensator, Cewkę WN. Potem dopiero jak to nie pomoże zajrzyj do cylindra. Mogą ci się ''zacierać'' łożyska. Musisz pokombinować
Panowie, problem rozwiązany. Przeczyściłem gaźnik i podregulowałem sprzęgło i teraz odpala za pierwszym zapedałowaniem i osiągi takie jak przedtem, ale dziękuje ze staraliście się mi pomóc