to ja juz wymiękam
Zauwazyliscie ,ze to ma 2 lancuchy?!
oczywiście, jeden od silnika a drugi od pedałów
niom widziałem jeden chyba do rozruchu a 2 do napędu tak ?
mój kolega ma jawe babette z tym silnikiem właśnie co ten kadet tylko trzeba pedałować żeby to odpalić , noi ma dwa łańcuchy jeden na rozruch a drugi napędza , naprawde fajny sprzęt i czuć jak załącza biegi a nie jak w to naszych słynnych kibelkach
powiem wam co to jest bo nie dawalo mi to spokoju i zaczelismy z tomkiem szukac i doszlismy do wnisku ze cilek ma taki sam uklad zeber jak hreo puch. tak wiec zaczelismy kopac w silnikach pucha i sie okazalo ze faktycznie jest to technologia pucha montowana najczesciej w takim pseudo scigaczu cos
takiego
Ale macie problemy
Jest to konstrukcja która powstała najprawdopodobniej przy współpracy Rometu z Austryjackim Puchem. Tylko w Puchach stosowano ten patent:
Tutaj też:
Co do samego silnika - Jest to typowa jednostka napędowa PUCH, wiem tyle że jego ostatnie wydanie to E50.
Ale i tak nie wiemy dokladnie od jakiego modelu Pucha to silnik
Ja stawiam na poczatek lat 70.
Nie dowiesz się, bo w puchach montowany był tylko jeden silnik od początku do końca. Wychodziły tylko jego różne wersje, np ten silnik co mam ja wyszedł w 9 wydaniach, a różni się dokładnie pierdołami, dlatego bez zczytania numerów z tego silnika nie ma opcji żeby się tego dowiedzieć.
Tylko ,ze ten przy Kadecie ma kilka charakterystycznych rzeczy takich jak kapy z tymi "wgniecieniami" czy wypelniona zebatka przy pedalach bez tych otworow jak w tych co podales.