Lagoon nie baw się w ledy tylko zrób porządną instalację 12v np 120w i to dopiero będzie coś
Rozważam tą opcję, ale to na pewno nie teraz. Po prostu mam inne wydatki, można powiedzieć że dziecko mi sie urodziło
no i modle sie, żebym tylko nie musiał Charta na komunie sprezentować. Tymczasowo te ledy będą, z czasem może pokuszę się o te 12V 120W.
lagon pisałeś że jeździsz na castrolu do mieszanki ? czy w skrzyni biegów ?
Do mieszanki
a jaki castrol bo ja jeżdże na castrol power1 racing 2T pełny syntetyk drogi ale dobry
To nie ten, ja mam taki zwykły Castrol 2T, nie power1. Ja mam taki w czerwonej butelce, ten Twój jest chyba w złotej?
tak mój jest w złotej butelce i jest koloru bursztynowego
Tak przy okazji przydałoby się trochę uzupełnić zamki w Charcie... Zamka pokrywy bocznej nie ma, blokada jest ale brak kluczyka a w stacyjce luźno siedzi. Mam w planach kupno stacyjki od żuka i przełożenie wkładu no i nie jestem pewien co do zamka pokrywy. Raczej nie da się tego kupić w sklepie? Bo czekać aż ktoś kiedyś może wystawi to niezbyt mi się uśmiecha, pewnie będę zmuszony zamontować zamek z Simsona SR.
z tego co czytałem kiedyś w internecie to zamek lewej pokrywki pasuje z MZ tylko trzeba powiększyć otwór na zamek a jak będziesz wkład przekładał to zrób jakiś poradnik jak przełożyć bębenek w stacyjce to by pomogło
No w zasadzie mogę zdjęcia po kolei powklejać, bo nic trudnego w tym nie ma.
Fajnie ta głowica wygląda
A powiedz mi od czego będzie dobra głowica do Charta, na tłok 39mm? Tylko nie pisz że głowica od Simsona -_-
gdzie zrobiłeś, kupiłeś model charta
Wygląda jak wygląda, ma dużo większą powierzchnię chłodzącą i mniejszą komorę spalania-oto powody przez które zdecydowałem się na nią. Pod tłok 39 mm Chartowska pasuje, od DT 50 mx będzie pasować też. Od skuterków jakichś pewnie też, z tym, że głowice te są mniejsze od Chartowskiej, więc raczej nie ma sensu. Jak już to zostaw seryjną albo od DT 50 mx.
Model zaprojektowałem i skleiłem sam