Może ktoś coś poradzi ma jakiś pomysł jak wyjąć zawleczkę sworznia tłoka bo dziś przy demontażu cylindra niestety wpadła mi do skrzyni korbowej
a nie chciał bym rozbierać silnika bo nie było problemów z biegami itp. Drugie pytanko może ktoś wie gdzie kupię oryginalny tłok do charta by nie bawić się w żadne skracanie itp
wyjmij silnik z ramy i trzęś
Płaski magnes na drucie albo to co wyzej
spróbuj wydmuchać kompresorem może wypadnie a jak nie to silnik cylinderem do dołu i wypadnie
chyba faktycznie go wyciągnę i będę kombinował
Co do tłoka to na skuter dębica mają oryginalne od charta.
Co do tłoka to na Tablicy są oryginalne ale czy warto się pchać w tłoki oryginalne ?
ok dzięki tłok zakupie na sku.rdebica jutro pokaże cylinder specialiście by ocenił czy można założyć czy do szlifu, wkładając nowe pierścienie do niego luz wynosi 0.02mm czyli w normie tylko sprawa tej rysy
Po co Ci oryginalny tłok ? Nie pakuj się w to, nie jest to warte
stqc
daj se już spokój...
Stachu nie przeszkadzaj wielki tjuninger stqc sie wypowiada
tłok będę zakładał zmd generalanie chińskie produkty mnie nie interesują
Ktoś zmienia treści postów bo napisałem skuter dębica a jest kibel dębica.
I znowu kibel zamiast skuter.
Na tym forum tak jest, że słowo "s.kuter" (kropka umyślnie, aby znów nie zamieniło) zamienia automatycznie na "kibel". Tego nie robi "ktoś", a "coś", a dokładnie jeden ze skryptów silnika forum. Cóż...
Tomek chyba kompleksy leczy