Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Kapie z gaźnika i się zalewa.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Siemka
Mam komara 2320 i on ma gaźnik GM12F.
Jak nim pojeżdżę i zostawię zgaszonego w miejscu nawet na 5 minut na otwartym kraniku to za chwile kapie z filtra gaźnika paliwo i kropla po kropelce zjeżdża w dół pod silnik i się robi monmentalnie ogromna kałuża i jakbym zostawił otwarty kranik na cały dzień to pełny zbiornik by wykapał.
To jest jeszcze nic zaraz świeca jest mokra i pełno paliwa w cylindrze i się robi problem.
Nawet świeca się zalewa gdy skończę jeździć i od razu zakręcę kranik to też wykapie ta resztka z przewodu i gaźnika i się znowu zaleje.
Dopiero gdy skończę jeździć to go nie wyłączam i szybko zakręcam kranik i dopiero gdy się ta resztka paliwa skończy i nie ma nigdzie paliwa to jest dobrze.
Da się to naprawić?
Sproboj ta blaszka w komorze plywakowe podgiac do gory.
do góry w sensie tą od zatapiacza do tej dziurki tak?
Tak i sprawdz tez plywak czy nie jest dziorawy.
ej dobra mam instrukcje do komara i tam piszę że jak tak jest to trzeba podwyższyć poziom paliwa w gaźniku.
Pływak nie zamyka dolotu paliwa do gaźnika. Sprawdź, czy pływak luźno chodzi. Spróbuj wygiąć blaszkę wystającą z pływaka, żeby była bardziej równoległa do pływaka(tj. żeby pływak szybciej się podnosił). Jak rozkręcisz gaźnik to wlej trochę benzyny ew.wody do przewodu paliwowego i zamknij pływakiem wlot do gaźnika(pamiętaj o iglicy, którą naciska pływak). Benzyna nie powinna przepłynąć. Możesz też mieć złamaną iglicę, którą pływak podnosi w dyszę, żeby ją zamknąć.


Podnieść paliwo w gaźniku, czyli odgiąć blaszkę wystającą z pływaka tak, żeby pływak był wyżej.
ej nie tam jest wszystko ok wszystko chodzi jak należy iglica nie jest złamana może trochę krzywa.
A gdy wsadze ten gwoździk do tej dziurki tam od tej przykrywki od zatapiacza i dmuchne od drugiej strony to nie przepuszcza.
Bo kiedyś też tak miałem i mi taty kolega zrobił że było ok ale gdzieś za 2 tygodnie pływak nie pływał i komar głupiał wię kupiłem nowy pływak zmd i na tym teraz tak się chrzani
znaczy iglica od pływaka troche krzywa a tamta ok
Nie działa jak należy, odkąd kupiłeś nowy pływak, tak?
Więc przyczyną jest pływak. Prawdopodobnie nie zamyka dyszy wlotowej do gaźnika. Masz szanse spróbować na starym pływaku?
problem w tym że ten stary był dziurawy i go wywaliłem xd
a i dodam że przejadę nim 50km i 6l paliwa nie ma susza w baku xd
Kup inny pływak i wyreguluj porządnie gaźnik Big Grin
ale jak inny ten mam nowy?
Czy to normalne że pali 6l paliwa na 50 km?
I okropnie kopci?
A z tym gaźnikiem do podgiąć tą blaszkę tak?
(29-09-2013 13:43:41)Matinek napisał(a): [ -> ]Czy to normalne że pali 6l paliwa na 50 km?
I okropnie kopci?
A z tym gaźnikiem do podgiąć tą blaszkę tak?

nie, to nie jest normalne... kopci bo może poszedł simmering i pobiera olej ze skrzyni?

podegnij i zobacz.
Przekierowanie