Siemka.
Rozwierciłem gażnik od króćca na 14,5mm. I moje pytanie o ile większą dysze musze dać żeby poczuć różnice?
I czy w cylku też musze rozwiercić?
P.S . Chodzi o gaźnik gm12f
moim zdaniem cylinder, a konkretnie dolot mieszanki do cylindra
A dlaczego od razu zakładasz, że dysza ma być większa?
a co ty chcesz rozwiercać w cylku masz taką wiedzę ?
aha i najpier popraw dolot dremelem
To dysze założyć większom czy zostawić orginał??
Bo w gm12f były bardzo małe dysze
(25-09-2013 19:13:40)Romet Ogar 205. napisał(a): [ -> ]To dysze założyć większom czy zostawić orginał??
Bo w gm12f były bardzo małe dysze
Rozwiercasz gaźnik, czyli ingerujesz w jego budowię, a pytasz o takie rzeczy jak podstawowa regulacja gaźnika? Hmm.
Podpowiem -
sprawdź sam! Iglica w górę na maksa (najbogatsza mieszanka), uruchom silnik i zobacz co się dzieje. Jak nadal będzie miał za mało paliwa, to szukaj większych dysz, a jak będzie zalewało to pozostanie Ci tylko regulacja tego co masz teraz.
Podpowiedź 2 - jak będzie miał za dużo powietrza (czy za mało benzyny, jak kto woli) i będziesz tak jeździł, to doprowadzisz do przegrzania silnika, a w jeszcze gorszym przypadku, do jego przytarcia lub zatarcia całkowitego.