29-02-2016, 20:20:13
01-03-2016, 19:04:14
ja na takim zawieszeniu zrobiłem ponad 10k kilometrów, nie raz pokonując ciasne wiraże więc nie ma aż takiej tragedii. Ale muszę przyznać ze po przesiadce na ogara 200 i przejechaniu się nim na serpentyny, fajniej się w zakręty wchodzi
10-03-2016, 02:19:34
Naklejki i kedry do komara już kupione, w weekend postaram się komarka w nie przystroić. Mam pytanie czy macie jakieś patenty na przyklejanie naklejek tak żeby nie było pęcherzy i żeby całość estetycznie wyglądała, bo boję się że to spieprzę
10-03-2016, 07:54:11
Ja naklejki kleje na płyn do mycia naczyń
Tzn dwie krople płynu do naczyń na butelkę wody butelka po płynie do mycia szyb psikasz miejsce gdzie będzie naklejka i naklejania ja można jeździć z naklejka aby dobrze ja ustawić potem wycieraczki i paczka wyciskacz wodę z pod naklejki
Na YouTube wpisz sobie przyciemnianie szyb i tam goście pokazują jak się oklejanie szyby i podobnie można naklejania naklejki
Tzn dwie krople płynu do naczyń na butelkę wody butelka po płynie do mycia szyb psikasz miejsce gdzie będzie naklejka i naklejania ja można jeździć z naklejka aby dobrze ja ustawić potem wycieraczki i paczka wyciskacz wodę z pod naklejki
Na YouTube wpisz sobie przyciemnianie szyb i tam goście pokazują jak się oklejanie szyby i podobnie można naklejania naklejki
12-03-2016, 18:15:00
Komar już z naklejkami i kedrami Wg mnie prezentuje się super dostał także pompkę ZZR od roweru, była za krótka bo luźno siedziała w mocowaniach ale dodałem w środku tulejkę gumową żeby nie składała się do końca i teraz jest ładnie W komarku jest jeszcze kilka rzeczy które bym zmienił ale to już takie które może z czasem wpadną (ramka lampy i klamki, bo mają trochę zniszczony chrom).
24-07-2016, 20:50:44
Mam problem z komarkiem, nie chce odpalać, pomimo że jest iskra i paliwo. Wczoraj po wymianie kondensatora, przerywacza i ustawieniu zapłonu na nowo udało się go odpalić i jeździć ale po jakimś czasie zerwał klin i po jego wymianie znowu jest problem bo kilka razy pyrknie i koniec. Na tą chwilę zamówiłem sobie zegarowy przyrząd do szukania górnej pozycji tłoka i chce przy jego pomocy tak w 100% dokładnie ustawić zapłon żeby nie było wątpliwości. Bo uważam że w ustawieniu musi być błąd.
11-02-2017, 14:35:01
Komar przeszedł remont silnika Wymieniony został wał, bo stary wg mnie miał zbyt wyrobiony rowek na klin. Wyglądało to tak, że był problem z regulacją zapłonu i ciągle zrywał klin. Wsadziłem nowy wał Duells kupiony na gmoto, do tego łożyska FAG, nowe simeringi i pierścienie. Zalałem silniczek benzynką i świeżym olejem i odpalił bez problemu. Narazie zima skutecznie przeszkadza w jakimś grubszym teście czy wszystko gra, ale jestem optymistycznie nastawiony.
11-02-2017, 14:50:58
Ładny muszę tak swojego zrobić.