Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Szukam kogoś kto się podejmie przerobienia 027 na 70ccm^3
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Otóż, tak jak w temacie.
Szukam kogoś, kto ma możliwość wykonania przeróbki silnika 027 z 50ccm^3 na 70ccm^3.
Najlepiej ja by była to osoba, która już takie coś wykonywała.

Cylinder, tuleję i kartery oczywiście dostarczę.
Przeróbka tyczyła by się także przystosowania do tego wszystkiego tulei i umieszczenia jej równo w korpusie.

Co do wynagrodzenia za usługę to jest to oczywiście propozycja kupującego.

Wszystkie koszty ma się rozumieć pokrywam ja.
Napisz do Laagona z forum od nas.On miał charta 70 ccm,chyba przerabiał Smile.Oferuje swoje usługi w dziale Usługi.
Ale że szukasz tutaj na forum? Trudno będzie, zdziwię się jeśli znajdzie się choć trzy osoby które miałyby pojęcie jak to zrobić. O zrobieniu porządnym i zapleczu technicznym nie wspominając.
Poszukaj warsztatów tym się zajmujących. W Lbn na przykład dobrą renomę ma:
http://www.nmr.pl/index.php?module=articles&id=176

U Ciebie też musi coś być.
Niekoniecznie od nas, ale najlepiej by było.
Co do tych warsztatów w okolicy to nie sądzę, żeby coś było gdzie by nie spartaczyli. Opole to zadupie, a tak to nie ma miast w których coś jest.

Napiszę do lagoona
Kw112, chętnie bym się tego podjął, ale niestety nie robię tulejowania, gdyż nie mam stałego dostępu do odpowiedniego sprzętu(tokarka), także przykro mi, ale na chwilę obecną nie jestem w stanie tego wykonać.
Jaki tłok głowica? Od czego tulej? Liczysz sie z tym że przeróbka takiego silnika wiąże się z dużą ilością spawania alu co tanie nie jest?
RometDrajwer, co Ty pierdzielisz? Roztaczasz kartery pod 51,5-52 mm i to cała robota z karterami, można, a nawet trzeba powiekszyć wloty płuków i będzie to jeździć. Kw112, jak zainteresowany to mam na sprzedaż tuleję pod 70 ccm.
(18-09-2013 21:05:00)Romet drajwerV2 napisał(a): [ -> ]Jaki tłok głowica? Od czego tulej? Liczysz sie z tym że przeróbka takiego silnika wiąże się z dużą ilością spawania alu co tanie nie jest?

E ty inteligjent!
Pogrążasz się.
Masz mi coś do zaoferowania? Nie! To po kiego uja piszesz tutaj takie pierdoły?


(18-09-2013 23:16:32)Lagoon napisał(a): [ -> ]RometDrajwer, co Ty pierdzielisz? Roztaczasz kartery pod 51,5-52 mm i to cała robota z karterami, można, a nawet trzeba powiekszyć wloty płuków i będzie to jeździć. Kw112, jak zainteresowany to mam na sprzedaż tuleję pod 70 ccm.

Tuleje mamBig Grin Ale dzięki za chęciWink
Co nie wyklucza że skrzynie korbową pasowało by jednak napawać, i obrobić później nie dasz sobie rady wypadającymi dziurami w ożebrowaniu spokojnie miejsca styknie w połówkach już niestety nie, można oczywiście improwizować z klejami, poxiliną ale jednak chyba najpraktyczniej jest to nadlać.
(18-09-2013 23:16:32)Lagoon napisał(a): [ -> ]RometDrajwer, co Ty pierdzielisz? Roztaczasz kartery pod 51,5-52 mm i to cała robota z karterami, można, a nawet trzeba powiekszyć wloty płuków i będzie to jeździć. Kw112, jak zainteresowany to mam na sprzedaż tuleję pod 70 ccm.

dobra Panie wyśle Ci kartery do rozwiertu rozwiercisz je na te 51mm i jak nigdzie nie wypadnie dziura to jesteś prze ch*j
Ja podczas rozwiercania karterów na 50mm przebiłem się do sprzęgła
no chyba że sie nie da więc wytłumacz mi to zdjecie mistrzu http://img19.imageshack.us/img19/4654/im...151908.jpg
A może by dało radę stoczyć tuleje cylindra? Tak jest łatwiej i mniej problemowo.
Można stoczyć do 49 mm. Romet drajwer, powiem Ci że oboje mamy chyba rację, bo zauważyłem że w niektorych karterach chartowskich jest więcej miejsca. Nie wiem czy to kwestia jakiejś serii czy po prostu jakoś więcej się producentom materiału nadlało, dla mnie to jest co najmniej dziwne, ale tak jest. Mam 3 pary karterów na stanie i różnią się np szerokością przylgni między karterami w miejscu wchodzenia tulei do karterów.
Przekierowanie