Witam .Mój problem jest taki żę komarek nie chce chodzić na wolnych obrotach , a jak już są to komar gaśnie .Rok temu silnik miał robioną kapitalke i pięknie chodził , już od miesiąca nie ma wolnych obrotów .Komar jest silny i zrywny...Wyczyściłem dysze jak i cały gaźnik , ustawiłem zapłon , nowe uszczelki (głowica ;cylinder;gaźnik ) ,nowa świeca 75 .Wyciągnąłem nawet żarówki a wolnych obrotów nadal nie ma .Co może być nie tak ???Liczę na szybką odpowiedź
Nie ucieka Ci ciśnienie pod głowicą? Filtr powietrza nie jest zatkany?
ale jest zrywny to ciśnienie raczej odpada tak to by był słaby jak by uciekało ciśnienie z pod głowicy
a morze filtr powietrza , ustaw dobrze platyny 0,3mm
Filtr powietrza dzisiaj czyściłem i żadnej poprawy jutro jeszcze ustawie platynki jak będzie poprawa to dam znać
albo masz dysze
zapchane ?? to nie znaczy że czyściłeś gaźnik i go wyczyściłeś
Wyraźnie napisałem ,,wyczyściłem dysze '' to znaczy że też przedmuchałem je i jest ładny prześwit
no tak ale ja miałem cały gaźnik w krecie i gotowanej wodzie wygotowywałem i czyściłem dysze i złożyłem i raz jeszcze rozkręcałem bo dysza od paliwa była zapchana nie wiem jakim cudem ale była
A regulowałeś gaźnik wogóle ?
Tak
na wszystkie sposoby
(08-09-2013 22:21:39)mularczyk129 napisał(a): [ -> ]no tak ale ja miałem cały gaźnik w krecie i gotowanej wodzie wygotowywałem i czyściłem dysze i złożyłem i raz jeszcze rozkręcałem bo dysza od paliwa była zapchana nie wiem jakim cudem ale była
To Ty tak miałeś... Zresztą się nie dziwię
Dodam też żę dzisiaj zauważyłem czarny olej (zapewne ze skrzyni ) na wałku od pedałów
Czyżby zimmering wydmuchany ale dzwne skoro rok temu miał kapitalke
Czyżby zimmering wydmuchany ale dzwne skoro rok temu miał kapitalke
to simering ci poszedł
Kurde dziwne- zimmering włożony był nowy , przez co mógł wylecieć ???
nie sądzę że by mógł wylecieć raczej masz na pedałach strzępy metalu morzę poprzecinało simering ??
Teraz tego nie stwierdze
jutro pobawie się i dam znać