17-06-2017, 16:39:41
17-06-2017, 18:20:58
Najlepiej rozebrać i złożyć te amortyzatory specjalnym przyrządem. Jeśli go nie masz, to musisz złapać dolną (stalową) część amortyzatora w uchwyt tokarski/imadło i spróbować wykręcić jego dolną główkę (gwint prawy). Możesz dla ułatwienia podgrzać ją palnikiem (aluminium).
Po odkręceniu dolnej główki, pozostaje wykręcenie nakrętki M8 z prowadnicy amortyzatora (kluczem nasadowym). Po jej odkręceniu, dalej rozbierzesz amortyzator bez problemu.
Jeśli jednak nie uda Ci się wykręcić dolnej główki, to niestety, bez specjalnego przyrządu raczej się nie obędzie (bez niego też ich nie złożysz) Ja i joozek mamy taki przyrząd, a joozek dodatkowo świadczy usługę regeneracji m.in. takich amortyzatorów. Jakby co, to pisz PW
Po odkręceniu dolnej główki, pozostaje wykręcenie nakrętki M8 z prowadnicy amortyzatora (kluczem nasadowym). Po jej odkręceniu, dalej rozbierzesz amortyzator bez problemu.
Jeśli jednak nie uda Ci się wykręcić dolnej główki, to niestety, bez specjalnego przyrządu raczej się nie obędzie (bez niego też ich nie złożysz) Ja i joozek mamy taki przyrząd, a joozek dodatkowo świadczy usługę regeneracji m.in. takich amortyzatorów. Jakby co, to pisz PW