07-09-2013, 21:28:01
Siemka no więc tak tego roczny sezon uważam za zakończony ze względu zatarcia Charta
Jadąc do kościała zaczął słabnąć aż nie dawał rady jechać 2biegiem obrotów nie trzymał kompresji praktycznie nie było czuć kopiąc go no i stało się to:
Tłok tak wygląda ładnie wypalał na 14MC bo po przetarciu szmatką tłok nie ma sporego nagaru po 3,5K przebiegu (tak tyle zrobiłem w sezonie 2013)
http://imageshack.us/a/img35/905/xhgo.jpg
http://imageshack.us/a/img22/9313/0ndj.jpg
http://imageshack.us/a/img31/149/qxry.jpg
http://imageshack.us/a/img571/5040/dgn2.jpg
(zdjęcia słabej jakości ale widać gdzie jest tłok uszkodzony)
Głowica też sporego nagaru nie ma
http://imageshack.us/a/img594/258/7qxc.jpg
nie wiem czemu ale wygląda ona jak miedziowana
Cylinder nie ruszony
http://imageshack.us/a/img29/9317/1j0x.jpg
http://imageshack.us/a/img203/6273/jy3j.jpg
http://imageshack.us/a/img197/5794/0fr6.jpg
Pierścienie a raczej pozostałość
http://imageshack.us/a/img513/4859/1o4u.jpg
W końcu jakość ZMD
http://imageshack.us/a/img545/1347/ru7b.jpg
I mam do was pytanie co z tym zrobić szlif na 39mm na tłoku od Hondy ?
Dorobić 2dodatkowe płuki czy nie ? zrobić lekkie 50/4 na tłoku od Hondy i gaźniku 16n1-11
Wał nie ma luzu góra dół tylko lekki montażowy góra dół
Wały są chyba 3typy który polecacie ?
http://img17.allegroimg.pl/photos/orygin...3520256223
http://img12.allegroimg.pl/photos/orygin...3460900034
http://img09.allegroimg.pl/photos/orygin...3464504367
Aha dobre łożyska jakie znacie ? KOYO, SKF, FAG to raczej większość zna ale jeszcze jakieś dobre ?
Jeszcze jak możecie to powiedzcie jak to jest z tymi C3 i C4 bo widziałem że chyba AM6 ma luz C4 to czemu Chart by nie mógł mieć
Czekam na odpowiedzi i jak przeczytaliście wszystko to pzdro
Jadąc do kościała zaczął słabnąć aż nie dawał rady jechać 2biegiem obrotów nie trzymał kompresji praktycznie nie było czuć kopiąc go no i stało się to:
Tłok tak wygląda ładnie wypalał na 14MC bo po przetarciu szmatką tłok nie ma sporego nagaru po 3,5K przebiegu (tak tyle zrobiłem w sezonie 2013)
http://imageshack.us/a/img35/905/xhgo.jpg
http://imageshack.us/a/img22/9313/0ndj.jpg
http://imageshack.us/a/img31/149/qxry.jpg
http://imageshack.us/a/img571/5040/dgn2.jpg
(zdjęcia słabej jakości ale widać gdzie jest tłok uszkodzony)
Głowica też sporego nagaru nie ma
http://imageshack.us/a/img594/258/7qxc.jpg
nie wiem czemu ale wygląda ona jak miedziowana
Cylinder nie ruszony
http://imageshack.us/a/img29/9317/1j0x.jpg
http://imageshack.us/a/img203/6273/jy3j.jpg
http://imageshack.us/a/img197/5794/0fr6.jpg
Pierścienie a raczej pozostałość
http://imageshack.us/a/img513/4859/1o4u.jpg
W końcu jakość ZMD
http://imageshack.us/a/img545/1347/ru7b.jpg
I mam do was pytanie co z tym zrobić szlif na 39mm na tłoku od Hondy ?
Dorobić 2dodatkowe płuki czy nie ? zrobić lekkie 50/4 na tłoku od Hondy i gaźniku 16n1-11
Wał nie ma luzu góra dół tylko lekki montażowy góra dół
Wały są chyba 3typy który polecacie ?
http://img17.allegroimg.pl/photos/orygin...3520256223
http://img12.allegroimg.pl/photos/orygin...3460900034
http://img09.allegroimg.pl/photos/orygin...3464504367
Aha dobre łożyska jakie znacie ? KOYO, SKF, FAG to raczej większość zna ale jeszcze jakieś dobre ?
Jeszcze jak możecie to powiedzcie jak to jest z tymi C3 i C4 bo widziałem że chyba AM6 ma luz C4 to czemu Chart by nie mógł mieć
Czekam na odpowiedzi i jak przeczytaliście wszystko to pzdro