09-09-2013, 16:18:46
Stron: 1 2
09-09-2013, 16:33:03
(08-09-2013 23:38:55)marcodado napisał(a): [ -> ]No czasem można niezłe głupoty usłyszeć od pseudo mechaników
No właśnie ...
Po co są pierścienie ?
Pierścienie są po to aby uszczelniały tłok z cylindrem. Między pierścieniem i cylindrem występuje tarcie a nie między tłokiem i cylindrem. Jeżeli jest tarcie jest zużycie. Pierścienie zużyją się szybciej niż cylinder z tego robi się wymianę samych pierścieni.
Pierścienie wymienia się kiedy zauważymy spadek kompresji co za tym idzie mniejsza moc.
Jeszcze od zbyt dużej dawki oleju mogą zakleić się pierścienie nagarem bądź sam nagar zbierze się na tłoku. Znam przypadki jak odklejający się nagar zaciera silnik.
Pozdrawiam.
09-09-2013, 17:50:57
No, najlepiej na zużyty cylinder założyć nowe pierścienie, zamiast zeszlifować i cieszyć się idealna kompresją przez długi czas.
09-09-2013, 19:13:28
Mi olej ze skrzyni uciekał jak pękł karter od strony zębatki (Pęka jak spadnie łańcuch) .
I oring od sprzęgła mi też chyba nie trzymał dobrze bo wyło widać żę kopci.
Później wymieniłem silniki i prawie dymu za nim nie ma
I oring od sprzęgła mi też chyba nie trzymał dobrze bo wyło widać żę kopci.
Później wymieniłem silniki i prawie dymu za nim nie ma
09-09-2013, 20:57:23
to w koncu nie wiem, bo mi nic nie kopci, z tłumika olej tez nie leci, a świeca czarna, cala z nagaru.
09-09-2013, 21:05:24
(09-09-2013 17:50:57)marcodado napisał(a): [ -> ]No, najlepiej na zużyty cylinder założyć nowe pierścienie, zamiast zeszlifować i cieszyć się idealna kompresją przez długi czas.
To dlaczego cylinder ładny a pierścienie dzwonią ? Pierścienie się zużywają szybciej niż gładź cylindra i dokonuje się podczas eksploatacji silnika wymiany samych pierścieni ...
Na nicasilu też robisz swoje cudowne szlify ?
09-09-2013, 23:18:30
Możecie nie spamować ? jak masz jakis problem z ogarkiem poq to zaloz temat i po sprawie pozdrawiam.
10-09-2013, 14:08:21
Sorka, juz zakladalem i nie pomoglo xd bo nikt nie wie oco kaman
Stron: 1 2