Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Sporo problemów , pytani .Nie znam się za bardzo :( (Komar mr232)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Elo mam pare problemów a mianowicie:
*Czyściłem dzisiaj błotniki z rdzy (po ponad 20 letnim postoju) i no są małe wżery małe ale są i teraz nie wiem czy sam podkład przed malowaniem wystarczy czy też jakaś szpachlówka muś być??
*Rozpołowiłem ślinik (s38) odkręciłem zębatke (Wiadomo przy ślniku) próbuje zdjąć tą zębate i nic sztywno jak ją zdjąć??
*Czym lub na czym wyczyść krawędzie ślnika tzn (tam gdzie idzie uszczelka) bo silnik nie był rozpoławiany minimum te 30-40 lat i uszczelka która dam była przyklejła się (Próbowałem benzyną i rozpuszczalknikiem) nic trzyma
*Przy tym komarku mam siodełko lecz na skóra czy co to tam jest jest strasznie popękane nie nadaje się do użytku. Gdzie można kupić jakiś zamięnik tej skóry lub coś w podobie??
*Kierownica przy tym komarku była bardzo zardzewiała są spore wżery co mam z tym zrobić żeby doprowadzić to do normalnego wyglądu?? (tylko jakimś tanim sposobem)
*Jak cylinder jest trochę porysowany to do wymiany? (Dodam tylko że chodził normalnie na nim silnik)
*Jakie macie sposoby na Czyszczenie farby/rdzy z trudno dostępnych miejsc ?
*Na wale jest luz lepiej kupić nowy (chiński) czy lepiej podać go regeneracji/naprawy (Wujek mówił że to łożysko co jest na wale nie zrobi się dobrze w domowych warunkach)
1. Jeśli nie masz wgięć na błotniku to po co chcesz dawać szpachlę ? Wyczyść ogniska rdzy. Dobrze odtłuść i pomaluj podkładem antykorozyjnym i później normalnie na to lakier.
2.
3. Weź nożyk i zdrapuj to powoli później przemyj to benzynką.
4. Szukaj pokrowca na allegro. A jak nie to oddaj do tapicera on Ci zrobi nowe poszycie.
5. Jeśli są to głębokie wżery to nie uratujesz jej. Albo pomalujesz srebrzanką albo oddasz do ponownego chromowania.
6. Zależy jaka jest to rysa. Może wystarczy zwykły szlif. Jeśli jest przerysowany to za pewne będzie słabszy.
7. Kup preparat do usuwania lakieru ale licz się z tym, że będziesz musiał dobrze wymyć te zakamarki. Ale najlepszym sposobem będzie piaskowanie.
8. Możesz kupić ten chiński i też będzie dobrze się sprawował.
1. Możesz spróbować szpachlą i potem ładnie wyrównać papierem ściernym.
2. Spróbuj może WD popsikać musi póścić.
3. Spróbuj może szpachelką lub nożykiem.
4. niech się inni wypowiedzą
5. niech się inni wypowiedzą
6. Cylinder to najlepiej do szlifu oddać lub kupić drugi zmd z prlu
7. Wał też lepiej oddać do regeneracji lub kupić drugi zmd z prlu.
jak najlepiej wyczyścic szprychy i obręcze kół w ogare 205
3.Zdrapuj nożem.
4.Straszne problemy z siodełkami do sztywniaków. Poszukaj używanego na tablicy/allegro używanego za 50zł. Nowe 200zł.
5.Najtaniej kupić używane w internecie. Ja wyrwałem zestaw 5 kierownic w świetnym stanie za 30zł.
6.Zależy, jak duże. Albo dotrzesz, albo do szlifu więcej o 0,25mm. Dokupisz do tego tłok i pierścienie.
7. 30zł kosztuje środek do zmywania lakieru. Działa.
8.Łożyska dasz radę założyć w domu. Nie wiem, jak sprawują się chińskie wały. Wolałem nieryzykować i kupiłem jakiś polski za 150zł.
Przekierowanie