Witam,
ostatnio mi ścięło wałek zdawczy i go wymieniłem po złożeniu i odpaleniu sprawował się dobrze ,gdy ustawiłem idealnie łańcuch nowy to nie ma 1 i 2 biegu a silnik odpala normalnie co to może być? Moto można normalnie prowadzić
Znów Ci go ścięło, nie założyłeś podkładki zabezpieczającej lub za słabo dokręciłeś nakrętkę. Chyba, że dokładniej opiszesz objawy.
odpala normalnie ale nie kręci się koło o! na biegu i bez biegu
No to znów Ci go ścięło, albo założyłeś starą zębatkę, która też już była nadcięta.
a ustawiałeś automat zmiany biegów???
nie zostawiłem tak jak był kiedyś
(24-08-2013 22:26:36)fosa napisał(a): [ -> ]a ustawiałeś automat zmiany biegów???
Ciekaw jestem jakim cudem złe ustawienie automatu powoduje brak obydwu biegów
Tylko jak odrazu by mogło się mogło ściąć ?
Podkładka jest
(24-08-2013 23:39:08)marcodado napisał(a): [ -> ] (24-08-2013 22:26:36)fosa napisał(a): [ -> ]a ustawiałeś automat zmiany biegów???
Ciekaw jestem jakim cudem złe ustawienie automatu powoduje brak obydwu biegów
Pier*olisz głupoty to nie 223 a 023, musi mieć automat wyregulowany bo inaczej nie będzie miał biegów. Wkręć na maksa do silnika śrubę od biegów i baw się w szukanie.
Ta, "zabawa w szukanie". Dobre. A potem się ludzie dziwią że silniki im się psują.
Regulacja automatu 023 jest ładnie i prosto opisana w żółtej biblii. Ja wiem, że Wy, nowoczesna młodzież, nie uznajecie takich przeżytków jak książka w wydaniu papierowym. Ale są też PDFy. Więc się nie martwcie.
No i musicie pamiętać, że regulacja wymaga umiejętności metrologicznych(użycie suwmiarki) i wyższych umiejętności matematycznych(dzielenie przez 2), ale cóż to dla Was, intelektualnej elity społeczeństwa.
(25-08-2013 01:43:34)Mysiu napisał(a): [ -> ] (24-08-2013 23:39:08)marcodado napisał(a): [ -> ] (24-08-2013 22:26:36)fosa napisał(a): [ -> ]a ustawiałeś automat zmiany biegów???
Ciekaw jestem jakim cudem złe ustawienie automatu powoduje brak obydwu biegów
Pier*olisz głupoty to nie 223 a 023, musi mieć automat wyregulowany bo inaczej nie będzie miał biegów. Wkręć na maksa do silnika śrubę od biegów i baw się w szukanie.
Nie bądź śmieszny, nie ma opcji, jeżeli aparat jest w porządku, żeby nie było obydwu biegów z powodu złej regulacji. Zła regulacja powoduje brak jednego biegu oraz brak luzu. Przemyśl swoje wypowiedzi, szczała
(25-08-2013 14:00:46)marcodado napisał(a): [ -> ] (25-08-2013 01:43:34)Mysiu napisał(a): [ -> ] (24-08-2013 23:39:08)marcodado napisał(a): [ -> ] (24-08-2013 22:26:36)fosa napisał(a): [ -> ]a ustawiałeś automat zmiany biegów???
Ciekaw jestem jakim cudem złe ustawienie automatu powoduje brak obydwu biegów
Pier*olisz głupoty to nie 223 a 023, musi mieć automat wyregulowany bo inaczej nie będzie miał biegów. Wkręć na maksa do silnika śrubę od biegów i baw się w szukanie.
Nie bądź śmieszny, nie ma opcji, jeżeli aparat jest w porządku, żeby nie było obydwu biegów z powodu złej regulacji. Zła regulacja powoduje brak jednego biegu oraz brak luzu. Przemyśl swoje wypowiedzi, szczała
Zgadzam się z tobą w 100% bo albo masz jedynkę i nie masz 2ki albo na odwrót inaczej nie może być !
tylko przed ustawieniem idealnie łańcucha nie ma a przed tym wszystko było ok
No może miałeś naciągnięty bardzo łańcuch i ta zębatka jeszcze jakoś była napędzana. Mówię, wyjmij zapłon, aparat biegów i będzie wszystko jasne.
ale moto można normalnie prowadzić a poza tym jest niedziela