21-08-2013, 19:15:44
Stron: 1 2
21-08-2013, 19:57:09
Można by przewinąć je ale MIN moc to myślę że około 50w by było najlepiej gdyż 5w na tylnie światło 10w na ładowanie akumulatora a 35w na przednią żarówkę skoro chcesz mieć mocne światło ale może i 25w by dało rade 40w to MINIMUM sporo nie brakuje Aktualnie masz 20w więc drugie tyle powinieneś wyciągnąć
21-08-2013, 20:09:53
Żarówka 35W + 5W + ładowanie akumulatora, to przy prądnicy komarka nie realne. Żarówka 25W + 5W, czyli 30W - spoko, tylko braknie prądu na ładowanie aku.
Jak te 30W się wyciągnie przy 14V z tej prądnicy, to będzie dobrze, tak mi się wydaje (tak - weźcie pod uwagę, że napięcie musi być wyższe niż nominalne napięcie akumulatora. Dla instalacji 12V jest to 14,4V).
Jak żarówka do przodu 25 albo 35W + zasilanie z aku, to zapłon Charta, ewentualnie Sima i wtedy można działać.
Jak te 30W się wyciągnie przy 14V z tej prądnicy, to będzie dobrze, tak mi się wydaje (tak - weźcie pod uwagę, że napięcie musi być wyższe niż nominalne napięcie akumulatora. Dla instalacji 12V jest to 14,4V).
Jak żarówka do przodu 25 albo 35W + zasilanie z aku, to zapłon Charta, ewentualnie Sima i wtedy można działać.
21-08-2013, 20:13:14
(21-08-2013 20:09:53)BigSoft napisał(a): [ -> ]Żarówka 35W + 5W + ładowanie akumulatora, to przy prądnicy komarka nie realne. Żarówka 25W + 5W, czyli 30W - spoko, tylko braknie prądu na ładowanie aku.
Jak te 30W się wyciągnie przy 14V z tej prądnicy, to będzie dobrze, tak mi się wydaje (tak - weźcie pod uwagę, że napięcie musi być wyższe niż nominalne napięcie akumulatora. Dla instalacji 12V jest to 14,4V).
Jak żarówka do przodu 25 albo 35W + zasilanie z aku, to zapłon Charta, ewentualnie Sima i wtedy można działać.
Raczej muszę pomyśleć o innym zapłonie bo z komarka 14,4V będzie ciężko wyciągnąć
22-08-2013, 10:22:12
Nie wiem po co wam te ładowania,jak:
-Kierunkowskazy działają bez akumulatora
-Światła działają bez przerabiania dosłownie niczego-sam tak jeżdzę
Przeróbka dotyczy się tylko zamontowania właściwych elementów,
jak coś to pytać,na własnej skórze sprawdziłem ze 12v mi lepiej świecą niż 6v,a niedługo będę testował halogen 35/35 12v i tylna żarówka led
-Kierunkowskazy działają bez akumulatora
-Światła działają bez przerabiania dosłownie niczego-sam tak jeżdzę
Przeróbka dotyczy się tylko zamontowania właściwych elementów,
jak coś to pytać,na własnej skórze sprawdziłem ze 12v mi lepiej świecą niż 6v,a niedługo będę testował halogen 35/35 12v i tylna żarówka led
22-08-2013, 11:04:29
No dobra masz te żarówki 12v ale ile W ?
22-08-2013, 11:54:00
21w na przodzie,5w na tył
22-08-2013, 18:35:25
Autor tematu wyraźnie zaznaczył, że chce mieć akumulator, wszystko zasilane z niego i do tego ładowanie. To, że będzie działać jak piszesz, to ja wiem, ale nie z akumulatorem.
Mierzyłeś jakie masz napięcie na żarówkach na tych nie ruszanych cewkach?
Mierzyłeś jakie masz napięcie na żarówkach na tych nie ruszanych cewkach?
22-08-2013, 20:28:21
Nic nie robiłem bo poszłem na zarobek
Hehe
Hehe
Stron: 1 2