Lepiej kup jakieś Łożyska Koyo, SKF lub coś w tym stylu dasz nie wiele więcej za wszystkie jak za ten komplet a pojeździ na pewno dłużej
zobaczę bo u mnie się teraz każdy grosz liczy
Średnia cena regeneracji wału to 80 zł z swoją korbą
Jak będziesz tak oszczędzał,to się nie dziw że ci sprzęt szybciej padnie,te łożyska to zapewne polskie PPL
Jak kiedyś mówiłem - tanie rzeczy są dla bogatych ludzi.
Regeneracja wału, jak się do Jawy orientowałem, to koszt 230 zł za całość.
O takie rzeczy nie pytaj na forum. To zależy od majstra, firmy no i miasta w jakim jesteś. Chyba łatwiej jest i popytać u źrudła.
U mnie w mieście wał przebijają za 60zł ale musisz przynieść swoją korbę ( a korba np do WSK to około 50zł więc regeneracja około 110 ) Chyba że korba jest w dobrym stanie to dają korbe do tokarza on tulejkę górną dotoczy z pasowaniem na górny sworzeń a dół korby przetoczy lekko i dotoczy igiełki (tak nie składają na łożysku tylko dotaczają igiełki, jak dla mnie na igiełkach jest lepiej) i wtedy koszt około 90zł ale jest dużo lepiej to zrobione
dziekuje że ktoś mi pomógł
mineło 3h a ty już zły ogarnij się i ponawiaj temat po 24h
Jak to mówią "Jaki bezszczelny gno*ek"
PS kupuj który chcesz to wszystko jeden pies i tak CHINA !
To 125 to można zakładać byle jakie ! bo to ledwo ten wał się kręci
(22-08-2013 22:28:11)szopen45 napisał(a): [ -> ]To 125 to można zakładać byle jakie ! bo to ledwo ten wał się kręci
I dlatego nawet jak ktoś w ogłoszeniu pisze "silnik po remoncie" to z góry zakładam, że będzie w gorszym stanie jak przed remontem.
juz kupiłem , czytałem o tych wałach troche i ponoć nie są złej jakości
Łożyska polecam kupowac w agromie
Uszczelniacze tak samo , i również mozesz kupic tam materiał na uszczelki i dorobic .