Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Brak optymalnej mocy.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, mam problem z wyciągnięciem mocy z ogarka... jest w stanie rozpędzić się tylko do 30 na godzinę.. z jedynki wchodzi ładnie na dwójkę i na dwójce ciągnie ale prędkość maksymalna z jakiegoś powodu jest ograniczona;/ Nie wiem kompletnie co to może być. Próbowałem palić gumę nim aby zobaczyć czy na jedynce ma odpowiednią moc i czy tylko z dwójką jest problem lecz ogar nie obrócił kołem naet o jeden obrót poprostu pierdział więc brak mocy zauważalny jest nawet na jedynce.. Jeżeli możecie piszcie swoje pomysły co może być nie tak. Pozdrawiam Smile
A kolanko do wydechu na ile wchodzi 2-3cm czy 10cm? Bo jak 10 to trzeba uciąć, żeby wchodziło na 2-3cm.
za długie kolanko lub zapłon coś źle ustawiony
MIREK.M2 otóż powyższe kroki z poradnika zostały wykonane a zmian nie ma ;/
(18-08-2013 22:56:31)romeciak napisał(a): [ -> ]za długie kolanko lub zapłon coś źle ustawiony

Zapłon jest idealnie ustawiony bo ostatnio ustawiałem, więc skrócę trochę kolanko ponieważ wchodzi do tłumika na jakieś 8 cm to o 5 cm go skrócę i przetestuję;]
ja stawiam na lewe powietrze lub kompresję
kompresja jest git, lewego powietrza tez nie dostaje..
tłumik i kolanko zatkane???
Jutro czyszczę... Wiecie może jakim sposobem najlepiej to zrobić? słyszałem o metodzie wlania troszkę paliwa na ścianki i podpalenie... dobry to pomysł? macie jakieś lepsze? które długą nie trwają?
(18-08-2013 22:48:01)MrCtagg napisał(a): [ -> ]A kolanko do wydechu na ile wchodzi 2-3cm czy 10cm? Bo jak 10 to trzeba uciąć, żeby wchodziło na 2-3cm.

Taa ty się znasz Facepalm2 Kolanka się w 205 nie skraca. Poza tym może wchodzić i na 10cm, jeśli tak było oryginalnie.

(18-08-2013 22:56:31)romeciak napisał(a): [ -> ]za długie kolanko lub zapłon coś źle ustawiony

Najlepiej powtórzyć po poprzedniku i dodać coś od siebie, co by nie było, że pisze to samo...

(21-08-2013 00:22:19)Andrzej2431 napisał(a): [ -> ]Jutro czyszczę... Wiecie może jakim sposobem najlepiej to zrobić? słyszałem o metodzie wlania troszkę paliwa na ścianki i podpalenie... dobry to pomysł? macie jakieś lepsze? które długą nie trwają?

Taki sposób raczej nic niestety nie pomoże. Sam próbowałem tak, tyle że lałem rozpuszczalnik. Mogłem nawet lać tyle że z niego kapało, a on tylko popalił się z 2 sekundy i gasł. Podobno najskuteczniejszy sposób to wrzucenie do rozpalonego pieca/ogniska Wink
Ja tak miałem to nie miałem jednej dyszy w gaźniku..
Kłejku w każdym 2t coś to daje jak kolanko wchodzi w tłumik za daleko. V max ciut wzrasta ale najbardziej rośnie elastycznośc nie trzeba go aż tak strasznie piłować.
(21-08-2013 00:22:19)Andrzej2431 napisał(a): [ -> ]Jutro czyszczę... Wiecie może jakim sposobem najlepiej to zrobić? słyszałem o metodzie wlania troszkę paliwa na ścianki i podpalenie... dobry to pomysł? macie jakieś lepsze? które długą nie trwają?

wrzuć do ogniska
Hamulce sobie przeczyść ,ustaw przerywacz,sprawdź simery,kranik czy nie zatkany,pierścienie może się zapiekły

To są propozycje na brak mocy


i uwaga jeszcze jedna próba może być głośno!zdejmij sam wydech i przejedz sie kawałek i zobacz czy moc wzrosła
Przekierowanie