Kolego ja teraz mam 2 szlif na cylindrze a w cenie szlifu mogę mieć cały komplet.
Nie miałem styczności z 60 ccm, więc nie wiem dokładnie czego można się spodziewać, ale kolega ma w swoim taki komplet i jak odpalił to ewidentnie słychać pierścionki.. normalnie dzwon zymgunta :/, Nie wiem czy to badziewny odlew tego czy co.. ale rób jak chcesz... może jak dobrze dotrzesz to będzie ci służyć
A głowicę będzie pasować od normalnego cylindra?
ja też bym wolał kupić oryginał mam te niby pseudo 60cc w polskim silniku i powiem tak nic to nie dało (założyłem bo nie miałem cylka następnego bo ten to był szrot a w tedy jako młodzik pragnąłem mieć te 60cc) zestaw który kupiłem na allegro założyłem pojeździłem 2 dni musiałem kupić następny tłok bo ten puchnął. Zrobisz jak uważasz
najlepiej zostaw ogarka w orginalnym stanie
Co rozumiesz przez oryginalny stan ?
Zapewne, żeby stał taki jak jest teraz ???
WTF??
nie no ogarek w trakcie malowania
a to nie był zresztą oryginał .
cylek poleceam, u mnie naprawde wytrwał dużo km
Hmm ja mm przy swoim ogarze ta pseudo 60ccm z allegro i nie polecam...
Wolalbym juz 3 szlif przy originalnym cylindrze
ja osobiście polecam te zestawy jak sie dobrze dotrze to naprawde fajnie sie na nich jężdzi nic nie dzwoni nie puka jak to mówił kolega wyżej a moc wiadomo wiekrza nie bedzie no bo przecież to tylko 55ccm a wy odrazu wymagacie wielkiej mocy i wielkiego v maxu a szlifu się nie opłaca
Ja osobiście polecam sprawdzić datę poprzedniego posta zanim coś napiszesz...