Witam przedstawiam wam naszego ogarka 200. Został wyremontowany pod względem wizualnym a z serduchem są problemy przejściowe po robocie wrzucę filmik z pracy silniczka. Praca trwała około 3 dni nad ramą i estetyka a kolejne dni czyli około 5 dni nad sercem
http://imageshack.us/g/1/10272878/
Fajny ogarek też mam matową ramę w t-1
Największy ból, to te pomalowane piasty (i zębatka?!)...
Po co? Po cooo!?
Zapowiada się ładna maszynka.....
Wczoraj silnik został poskładany i maszyna zapaliła
po chwili jazdy nagle brak sprzęgła.
No więc zdejmuję dekiel od strony sprzęgła i patrzę sprzęgło luźne i zerwane jedno z zabezpieczeń przez co sprężyna ocierała o dekiel. Trzeba więc zdjąć całe sprzęgło i do roboty. Nadal nie wiem co się stało z zabezpieczeniem i podkładką ale to nie ważne
Poskładałem i zostawiłem otwarty lewy dekiel. Sprawdzam czy wszystko dobrze poskładane i tak nawet bardzo dobrze. (Filmik z pracy wrzucę niedługo
).