09-08-2013, 22:51:37
09-08-2013, 22:58:51
Regulacja gaźnika myślę ze by pomogła.
09-08-2013, 23:03:55
tak ale kręce tym srodkowym i nic
nie wiem tymi po bokach tez podkrecic?
nie wiem tymi po bokach tez podkrecic?
09-08-2013, 23:19:58
(09-08-2013 22:58:51)alek736 napisał(a): [ -> ]Regulacja gaźnika myślę ze by pomogła.
Nie myśl, bo to szkodliwe...
(09-08-2013 23:03:55)michal5320 napisał(a): [ -> ]tak ale kręce tym srodkowym i nic
nie wiem tymi po bokach tez podkrecic?
Te po bokach to dysze. Ich się nie rusza, one mają być wkręcone do końca. Jak odpalisz ogara i stoi w miejscu, to jak kręcisz tą śrubką po środku (czyli śrubą od wolnych obrotów) to czujesz różnicę w obrotach (w momencie gdy ogar stoi w miejscu). Bo im bardziej wykręcasz tym bardziej powinny opadać obroty aż w końcu będą tak niskie że zgaśnie.
Możliwe, że łapie Ci lewe powietrze i stąd problem. Jadąc, zatkaj tą "rurke" w filtrze powietrza (tam nad silnikiem spod tej blachy wychodzi guma i rurka) bo to od niej łapie powietrze. Jak zatkasz a ogar zgaśnie, to prawdopodobnie nie łapie Ci lewego powietrza. Jak nie zgaśnie, to sprawdź czy połączenia "króciec > Cylinder", oraz "króciec > gaźnik" są szczelne.
10-08-2013, 14:26:16
dziękuje sprawdzę wszystko
10-08-2013, 15:34:52
dokręć gaźnik do króćca, i króćciec do cylindra, no i też możliwość jest taka żę simmering na wale od magneta poszedł, ale sprawdź co kłejku napisał
10-08-2013, 22:24:14
sprawdze ok zobaczymy po niedzieli co tam sie dzieje