08-08-2013, 23:25:18
Witam
Niedawno wymienialem zerwany wlek z wodzika. Zlozylem wszystko i od tego czasu biegi sie mieszaja. Znaczy na 2 jest 2. Czasami na 1 jest luz i na odwrot. 1 wypada wiec myslalem ze trzeba wzregulowac ale regulacja nic nie daje. Wiem ze po zlozeniu karterow zostala mi podkladka a nie zaowazylem zeby gdzies jej brakowalo. Ktos wie gdzie na tym walku jest podkladka ktora moglem pominac. Jeszcze jedna sprawa gdy odpalam kadeta na starter kopka kopie od dolu a gdz przechyle kadeta na lewo kopie od gory
co sie zepsulo? Sorry za tak toporny post ale w klawiatorze litery mi sie pomieszaly
Niedawno wymienialem zerwany wlek z wodzika. Zlozylem wszystko i od tego czasu biegi sie mieszaja. Znaczy na 2 jest 2. Czasami na 1 jest luz i na odwrot. 1 wypada wiec myslalem ze trzeba wzregulowac ale regulacja nic nie daje. Wiem ze po zlozeniu karterow zostala mi podkladka a nie zaowazylem zeby gdzies jej brakowalo. Ktos wie gdzie na tym walku jest podkladka ktora moglem pominac. Jeszcze jedna sprawa gdy odpalam kadeta na starter kopka kopie od dolu a gdz przechyle kadeta na lewo kopie od gory
co sie zepsulo? Sorry za tak toporny post ale w klawiatorze litery mi sie pomieszaly