08-08-2013, 16:14:43
Siemanoo
A więc tak dzisiaj sobie jadę i nagle patrzę a spod głowicy słychać syk... Ucieka kompresja, no więc pierwsze co to wymiana uszczelki nie pomogło no to na dwie uszczelki i to samo dalej jest syk bo stało się tak że albo pękło albo coś uszkodziło "przylgnie" głowicy bo jest taki mały kanalik... Kupiłem papier 500 próbowałem to wyrównać (robiłem to około 2h papier na szkle głowice nie dociskałem) trochę to wyrównałem ale dalej ucieka. Aha tokarz za tą robotę chce 20zł więc ja podziękuję bo dołożę 30zł i mam nową głowicę
No i pytanie czy głowica od Simsona będzie współpracować z oryginalnym tłokiem ?
Odrazu mówię aby nie wyjeżdżać z odpowiedzią że kup głowicę od Charta... Nie nie kupię bo po sezonie będzie tłok od MBXa
A więc tak dzisiaj sobie jadę i nagle patrzę a spod głowicy słychać syk... Ucieka kompresja, no więc pierwsze co to wymiana uszczelki nie pomogło no to na dwie uszczelki i to samo dalej jest syk bo stało się tak że albo pękło albo coś uszkodziło "przylgnie" głowicy bo jest taki mały kanalik... Kupiłem papier 500 próbowałem to wyrównać (robiłem to około 2h papier na szkle głowice nie dociskałem) trochę to wyrównałem ale dalej ucieka. Aha tokarz za tą robotę chce 20zł więc ja podziękuję bo dołożę 30zł i mam nową głowicę
No i pytanie czy głowica od Simsona będzie współpracować z oryginalnym tłokiem ?
Odrazu mówię aby nie wyjeżdżać z odpowiedzią że kup głowicę od Charta... Nie nie kupię bo po sezonie będzie tłok od MBXa